ik draai zo langzamerhand door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP

A

Anoniem

Guest
pfffffffff..... ik word echt gek van mezelf...... begin gewoon zo langzamerhand door te draaien naar mijn idee.

Gister nog ff overgehad (de miskraam) met een vriendin die hetzelfde heeft meegemaakt als ons (bij Ninthe*).

En ik weet het gewoon niet meer, ik weet dat ik morgen gewoon moet wachten op de echo om te laten bekijken van hoe en wat..... maar voor mijn gevoel duurt dat zooooooooooooooooooo lang, en ik ben ook nog alleen thuis nu.

we hadden het erover, (en misschien dat jullie je oordeel kunnen geven)

1. ik ben maar 1x ongi geweest na de bevalling en dat was maar 2 dagen.
2. wie zegt dat daardoor mijn cyclus gewoon weer 28 dagen is en niet langer.
3. mijn borsten zijn "weer" gespannen, en er lopen behoorlijke blauwe aders over.
4. ik kan mijn baarmoeder voelen vanaf de buitenkant, en ik weet dat ie 4 dgn na de bevalling niet meer te voelen was.
5. ik heb geen stolsels verloren, geen draden, geen buikpijn, bij het bloeden.
6. mijn waarde van het hcg was 192, bij een cyclus van 35 dagen kan dit goed zijn...
7. alles wat ik kan googlen over een miskraam is met; veel bloed verlies, stolsels, draden, buikpijn.... en dat had ik niet!!!!!!

kunnen jullie me aub helpen zodat ik een beetje de nacht doorkom tot ik morgen de echo heb?????

dikke kus randy

Hoi Randy,
wachten is het ergste wat er is, ik weet er alles van!
Veel antwoorden kan ik je niet geven, maar 1 antwoord wel! Ik heb zelf 2 miskramen meegemaakt, 1 spontaan, de ander met curretage! Die spntane miskraam daar kan ik je over vertellen dat ik totaal geen pijn heb gehad. Het bloedverlies....sja wat zal ik zeggen......of ik ongesteld was en mijn menstruaties zijn nooit echt heftig of veel. Geens tolsels, nix, ik heb alleen het vruchtje gezien, maar zonder lboed, dat kwam daarna pas.
Het enige wat ik je nu nog kan zeggen, probeer jezelf kalm te houden, zoek wat afleiding, tv, msn, chat......??? En probeer lekker te slapen, morgen zal je duidelijkheid hebben meis.
Succes en sterkte!
Liefs,
Sandra

Hey Randy,
Ik leef met je mee meid. Als ik van jou was, dan zou ik nu een kaarsje branden. Misschien luistert er wel iemand naar je wensen. Ik duim alvast voor je, het zou kunnen. Laat het ons morgen even weten als je het kan.
Heel veel liefde, sita

wel een vruchtje verloren.... dat had ik dus niet....

ik ben na mijn bevalling op 30 januari nog gecurreteerd, en daarna dus 1x 2 dgn ongi geweest, dat was 3 maart....

vind het allemaal zo raar, heb net ff temp opgemeten, en wat denken jullie.... gewoon nog steeds 37 graden, word nu echt gek!!!!

Wat erg dat wachten, kan ik goed begrijpen!! Sterkte en succes morgen in het ziekenhuis. Laat je het ons weten?

Lieve Randy,

Vanavond vind je jammergenoeg geen antwoorden meer. Maar ik hoop zo dat je morgen een positief bericht krijgt. het zou toch een wonder zijn.

In ieder geval krijg je zekerheid en rust in je gemoedstoestand is ook goed je weer dan tenminste waar je aan toe bent

sterkte morgen

liefs talke

Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken....
Liefs Kleintje83.

Terug
Bovenaan