ik draai zo langzamerhand door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP

meis ik denk aan je, en duim voor je hopen dat alles goed is, gelukkig kan je hier je ei kwijt, hahahha misschien dat het oplucht, ik hoop voor je dat je kan slapen, en dat je niet eenzaam voelt truste xxxxxxx suzette

Ik wil je geen hoop geven en ik heb niet meegemaakt wat jij wel hebt meegemaakt maar gebloed heb ik wel. Ik dacht van mijn tweede dat ik ongesteld was en toen bleek ik tijdens het bloeden dus zwanger! Dat ging wel over maar na een paar dagen weer bloeden en flink! Ik dacht dus ook dat ik een miskraam had gehad, maar ik had net als jij geen pijn of grote stolsels gehad. Tijdens de eerste termijnecho was er eigenlijk niets te zien en de gyn was niet zo enthousiast. En ja hoor, daarna weer bloeden...je gelooft er dan helemaal niet meer in en zwangerschapsklachten had ik ook niet. Geen gezwollen borsten, niks. De tweede termijnecho was raar, ik ging er heen met het idee dat het nu echt over was, maar we zagen een klein wurmpje, heerlijk deinend in de baarmoeder, met een kloppend hartje en bewegende armpje. Pukkie was toen 8 weken oud..........

Nogmaals ik wil je geen hoop geven, maar het kan toch en ik hoop het voor jou met heel mijn hart dat het toch goed zit!

Groetjes Hanneke die nu 18 weken zwanger is van dit wondertje!

Hoi Randy,

Heel veel suc6 vandaag en we denken aan je meis!!!!

Liefs Lientje

Succes meis, ik denk aan je! We horen het wel van je he?

Liefs, S
andra

En Randy, weet je al iets.......we leven erg met je mee en hopen dat het toch goed is!

gr mama van MD

He Randy!

Hoe is het met je en hoe is het gegaan????
Ik leef met je mee!
dikke kus maan

Hoi Randy,

Weet je al iets meer? Hoe is het gegaan vandaag?

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan