ik durf geen foto te plaatsen

Ik heb de laatste tijd zoveel rare verhalen gehoord over foto's die van internet 'gejat' worden en dan gebruikt worden voor andere doeleinden.
Bijvoorbeeld een vrouwtje die de foto van haar (levende)baby ziet op een site van gestorven kindjes en iemand die er een zielig verhaal bij verteld en net doet alsof het haar kind is.
En zo heb ik nog meer dingen gehoord.
Natuurlijk ben ik supertrots op mijn kleine meid maar ik durf gewoon geen foto te plaatsen, al zou ik haar graag aan jullie willen showen. Vind het eigenlijk een beetje stom van mezelf en vraag me af of jullie hier ook aan gedacht hebben.
Vinden jullie dit raar/ stom (eerlijke meningen gewenst hoor!)
Groetjes Kirsten, mama van Tyche

ooo daar heb ik eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan....
dan hebben de mensen wel niets te doen als ze zo ver gaan om met andere
foto's te gaan rommelen.
Nessie

Hee

Nou je het zegt, hier had  eerlijk nog nooit over nagedacht.
Maar ik vind het eigenlijk ook wel eng ja.
Gatver hee dat straks iemand anders de foto van je eigen dochter/zoon gebruikt voor iets anders.
Ik ga voortaan eerst toch maar ff beter na denken, voor dat ik weer eens een foto van me dochter op internet plaats.

Bedankt voor de tip hihihi.

Groetjes Mama van Joëlla.

Ik wil niet paranoia overkomen hoor maar het lijkt me gwoon eng om Tyche ergens terug te zien 'waar ze niet hoort" en nessie klopt wel wat je zegt dat dat dan vage mensen zijn die dat doen maar ja.. je hebt ze er wel bij.

Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik daar al heel lang geleden over nagedacht had. We hebben een weblog met foto's voor vrienden, maar daar heb je een inlogcode en een  wachtwoord voor nodig. Er worden heel veel foto's misbruikt voor enge dingen en wil hier absoluut geen risico op lopen. Dus helaas voor jullie geen foto's van Renée.

Heel veel groetjes,
Evelien

Ik zorg dat er geen "naakt" foto's van Maarten op internet komen. Daar heb ik nl ook enge verhalen over gehoord. Andere foto's maak ik me persoonlijk niet echt druk om.

Groetjes Pauline

geeft niet hoor maar ik vind het echt te sneu voor woorden dat we hier ons zorgen om moeten maken.. waar gaat het heen met de wereld.

(dit klinkt wel erg dramatisch)

gewoon ieuw.. wat kan iemand in een foto zien van een baby'tje in bad.. jak jak jak!!! Maar inderdaad, ook die mensen zijn er (en mogen van mij allemaal afgesch*ten worden)

Terug
Bovenaan