ik durf geen foto te plaatsen

Wat willen die freaky mensen dan met naakt foto's doen van je kleintje??Wat willen ze dan van die foto's bewerken??

Misschien een stomme vraag hoor, maar ben daar toch wel benieuwd naar, omdat ik het nog al schrikbarend vind.

Tegenwoordig kan er al helemaal niets meer.
Sommige mense sporen gewoon echt niet.

Get a life!!

Groetjes Mama van Joëlla.

Ik vind alleen de gedachte al dat er iemand geilt op een "naakt" foto van mijn kindje al zo verschrikkelijk.... YUK!

vandaar dat ik daar erg mee oppas...

jeetje mina, hier heb ik niet eens over nagedacht, ben ik dan zo naief of goed gelovig......!!!

jeetje wie : "geilt" er nu idd op een babyfoto,, gadverdarrie.... dan spoor je absoluut niet...idd waar gaat het heen met de wereld dat je hier over moet nadenken,,,

gelukkig heb ik een foto gekoezen met kleertjes aan.....:(

liefs tobi.

Ik kan me geloof ik wel voorstellen wat jullie bedoelen, maarrrr
Ik zal er waarschijnlijk nooit achterkomen als er iets met die foto's wordt
gedaan en ik vind onze website erg leuk en hij wordt door onze familie
en vrienden erg goed bezocht... Ik denk dus maar "wat niet weet dat niet
deert". En ga er dus vrolijk mee verder....

Knuf Annet

nou sorry,
misscchien heb je wel een beetje gelijk maareh,
dacht jij vroeger na als je je fotorolletje wegbracht naar de winkel om ze te laten afdrukken??? weet jij veel wat er met jou foto's gebeurd is.
OP die manier kunnen ze ook aan foto's komen hoor.
En zo zijn er nog vele andere manieren..

Je moet er niet teveel over nadenken vind ik.
Maar dat is mijn mening.

ik denk toch dat het nu allemaal wat makkelijker gaat als met de fotorolletjes. Maar dat is ieder voor zich hoor. En misschien moet ik me ook niet zo gek maken. Maar toch... zucht.

op een msn groep zat ook eens iemand die zich voor deed als moeder van een overleden tweeling,achteraf bleken die foto,s gejat te zijn,en   zei zelf was een puber van 16
ja er gebeuren rare dingen op internet

Getsie, ik ga de foto's gelijk van hyves halen!
Ik zat er ook al aan te denken, maar ze kunnen nog wel de foto's zien op babyalbum.com zouden ze daar ook op komen?
groetjes Esther

Terug
Bovenaan