ik durf hem niet onder water te doen.....,.

ik ben vandaag voor het eerst met die kleine naar het zwembad geweest, ik heb heerlijk met hem lopen spelen en doen.

bekend is dat babys onder water kunnen zwemmen, maar hoe doe je dat, moet ik hem gewoon onder water houden, of verdrinkt hij dan?

we hebben nu maar boven water gezwommen want ik was bang dat ik het fout zou doen, kan iemand mij vertellen hoe je je kindje onder water kunt laten zwemmen.

Goewan-Mats is nu 12 weekjes

Wat raar dat ze je dat niet verteld hebben in het zwembad,het mag inderdaad maar kan zeker schrikken zijn voor je mannetje,dat is echt even doorbijten maar ze zeggen dat t goed is voor de angst van baby's

groetjes

Hoi

Ik doe al 2 maanden aan babyzwemmen en dit is wat de badjuf zei ' die kleintjes houden hun adem in als ze onder water komen'. Wel zijn een aantal dingen erg belangrijk om te weten. Als eerste reageer zelf positief als hij boven weer is gekomen, baby's voelen wat de moeders voelen dus ben jij bang is hij dat ook. Ten tweede kan het best zo zijn dat ze ff moeten hoesten, dit is niet erg! (lijkt het wel in het begin) Ten derde niet loslaten en hem onderwater drukken voor een paar seconden later kan het wat langer, maar ze moeten eerst wennen.

Je kunt trouwens beginnen met water over zijn gezichtje te toen, en kijken wat zijn reactie is.

Joshua lacht niet als hij onderwater is geweest maar huilt ook niet, kijkt me alleen aan van' nou was dat weer nodig?'

ik hoop dat je hieraan wat hebt, en idd je kunt het nog ff vragen aam zo'n badjuf.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi