ik durf hem niet onder water te doen.....,.

ja, ik zie het nuter eigenlijk ook niet van in maar het is zoiets aparts, ik ben gewoon nieuwsgierig e kan dan zeggen dat mijn kleintje ook onder water heeft gezwommen, hij hoeft ook geen afstanden onder water af te gaan leggen..

ik heb een onder water camera gekregen dus dat zou nu even heel erg leuk zijn, maar vind hij onder water niets,, dan blijven we lekker boven

hoi

Het kan echt geen kwaad hoor , met mijn oudste ook altijd gedaan en doet het nu zelf met zijn bandjes om. En met Olivier , nu 4 maanden zijn we ook net begonnen met zwemmen en ook onder water gedaan en ging prima. Je moet jezelf er natuurlijk ook wel goed bij blijven
Veel plezier

gr Kim

met mn dochter vanaf 11 weken tot 3 jaar babyzwemmen/peuterzwemmen gedaan
nu met mn zoon met 11 weken weer gegaan
en ze kunnen zo onder, zelfs als ze huilen
alles in hun lichaam sluit vanzelf,
dat zegt de badjuf hier

en idd mn kids hebben zich nog nooit verslikt

ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. en ik heb het eigenlijk gewoon een beetje getest, ff kijken hoe ze dat vind.
ik zat met haar in bad, nog geen zeep of wat dan ook in het water. en ik heb haar eerst laten zien dat mama kopje onder ging.
daat moest ze wel om lachen, toen heb ik haar 2 seconden onder water gehouden en weer naar boven. het viel me op dat ze haar ogen open hield.
ze vond het niet erg maar keek verbaasd, heeft totaal niet gehuild.
hebben we nog 2 keer gedaan en toen maar weer ff flink water trappelen en haartjes wassen.

groetjes Miranda

ik ben weer wezen zwemmen en heb hem ook onder water gedaan. dat moment was voor mij best spannend maar verdre deed het me niets hij keek mij ook bij boven komen weer aan van, warom doe je dat nou, hier zit ik niet op te wachten,

de rest zijn we maar gewoon met het koppie boven water gebleven dan geniet veel meer,

Terug
Bovenaan