Ik durf het niet te geloven...

 Iemand ervaring met deze tests? Is het wel betrouwbaar? Ik zou morgen ongesteld moeten worden.. zal natuurlijk meer tests doen. Want toch durf ik het niet te geloven. ?
 
Ik heb 1-1-19 positief getest 1 dag voordat ik ongesteld moest worden. Nu nog niet ongesteld. Wacht tot eind van de week en dan doe ik er zondag ofzo nog 1. Als deze dan ook positief is ga ik volgende week de verloskundige bellen.
 
Ik heb 1-1-19 positief getest 1 dag voordat ik ongesteld moest worden. Nu nog niet ongesteld. Wacht tot eind van de week en dan doe ik er zondag ofzo nog 1. Als deze dan ook positief is ga ik volgende week de verloskundige bellen.Kan het ook bijna nog niet geloven :eek:;)!
 
Een zwangerschapstest geeft geen streepje als je geen zwangerschapshormonen in je lichaam hebt zitten. Snap dat het onwerkelijk is ik heb de eerste keer ook meerdere testen gedaan tot ik het echt geloven kon. Clear blue vond ik fijn die zegt gewoon je bent zwanger haha. 
 
@IllsX  Wat goed, ik zeg dan alvast gefeliciteerd!  Jeetje, ik durf dat lichte streepje gewoon niet te geloven.  Thanks allemaal. Ik zal de komende dagen als ik dan echt overtijd ben nog blijven testen. Ben zooooo benieuwd. Ik wil het mijn vriend pas vertellen als ik het zeker weet, maar weet dat ik het nu al moeilijk vind om hem niet hysterisch te gaan bellen ;-)
 
Terug
Bovenaan