Ik durf het nu wel te zeggen........ ZWANGER!!

Hoi Anne allereerst PROFICIAT.
Echt geweldig voor jullie.
Je zei echter dat je geen eisprong had maar werd je wel ongesteld dan?
Gr Liselotte

He Euhm, SUPER !!!
Geweldig gedaan meid, gefeliciteerd!
Geniet er lekker van!
Ik hoop dat ik je snel mag volgen...

Liefs, Amber

hoi meid

gefeliciteerd en geniet er van 9 maanden zijn zo voorbij

groetjes iris 32j 11de 2de nod 9 april

DANK JULLIE WEL!! Voor alle reacties! Fijn om te zien dat er mensen meeleven!!!

Ik probeer alle vragen te onthouden en nu te beantwoorden, maar dat worden vast twee berichtjes ;-)

Ik heb geen schildklier, heb kanker gehad in 2003 dus toen is alles weggehaald. Ik slik nu schildklierhormoon als je daar te veel van krijgt werkt je schildklierfunctie wel maar je eierstokken niet. Toen ik in febr. vorig jaar gestopt was met de pil werd ik niet ongesteld, ben het afgelopen jaar maar 6 keer ongesteld geweest.. Toen er op een gegeven moment  2,5 maand  tussen zat ben ik naar de dokter gegaan, toen was ik er helemaal zat van (was al eens eerder geweest en moest toen gaan tempen..te beginnen op je eerste ongi dag! maar ik werd bijna niet ongesteld!!) De huisarts heeft me toen doorverwezen naar de gynaecoloog, hij heeft bloed geprikt en kwam erachter dat mijn schildklierhormoon veels te veel was.. Daardoor groeiden mijn eitjes niet goed en werd ik bijna niet ongesteld.. Gyn heeft toen mijn medicijnen verlaagd en toen werd ik binnen twee weken ongi, dus in totaal toen een cyclus van 6 weken. Toen moest ik terug komen en bleek er opeens een heel groot eitje te zitten!! We moesten meteen gaan klussen om de dag en nu ben ik zwanger...!! Met een cuclus van 42 dagen!! Echt te gek!

Ik voel vanalles, heb echt al 1,5 week onwijs zere borsten, en een rommelig gevoel in mijn buik alsof ik ongi moet worden.. Verder ben ik erg moe, maar dat is het wel zo'n beetje, valt mee dus..

Voel me eigelijk wel heel speciaal ;-) Hoop dat jullie me snel volgen! Ik vond al dat wachten en negatief testen maar niets..Wens jullie heel veel succes!!
Hoop dat ik nu alles beantwoord heb ;-)

Veel liefs Anne!!

hey.

Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD   met je zwangerschap.
Het is je van harte gegunt meid. Geniet van dat kleine wondertje in je buik.
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Groeten van Miena.

Trouwens Kim, Ik heb geen idee wanneer een innesteling is. Wij hebben tot een week nadat ik bij de gyn was geweest en moest beginnen met klussen het om de dag gedaan.. Volgens de gyn heb je dan de meeste kans, om de dag en ongeveer een week lang als je je eisrong verwacht. Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt...

Succes meid! Hoop dat je mee gaat naar het december forum hahaha..!! Ow wat klinkt dat toch raar, durf me nog niet echt voor te stellen op het zwanger zijn forum ;-))

Donderdag heb ik afspraak bij de gyn om te zien hoever ik ben enzo..

Xanne!!

gefeliciteerd anne!

wie weet zien we elkaar op het zwanger forum... morgen mijn nod!
groetjes Carina

he meid,

gefeliciteerd, geniet er lekker van.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan