Ik durf niet te testen :SSS

A

Anoniem

Guest
he meiden..ik weet ff niet wat ik hier mee aanmoet.
Mijn cyclus is altijd netjes 31 of 32 dagen... afgelopen vrijdag was mijn NOD en ik had een beetje rozige afscheiding dus dacht ; ik doe er vast een tampon in, want dit is het begin van m'n menstruatie... Enfin...tot op de dag van vandaag heb ik niets van bloed of rozige afscheiding meer  gemerkt. Ik heb verder geen verschijnselen, maar durf ook geen test te doen, want ik ben echt bang voor de teleurstelling.. M'n vriend en ik zijn al zo'n jaar bezig en elke keer als ik wel dingen 'voelde' dacht ik dat het raak was, maar steeds had ik een negatieve test..
Nu ben ik dus eigenlijk 3 dagen overtijd..

Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Dus op de NOD enkel wat gekleurde
afscheiding en daarna niet meer?

thnx!

Hoihoi,

heb hetzelfde gehad. Op mijn NOD een beetje bruine afscheiding (alleen met vegen)(sorrie). Was er dus van overtuigd dat de duivels in aantocht waren. Maar ze kwamen niet, dus de volgende dag getest en ja hoor zwanger!!!
Dus het kan maar zo.

Maar goed, het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt....

Als ik jou was zou ik lekker een testje doen morgen. Duim voor je!!!

Liefs Mienetje

Ja..ik wacht dan sowieso vandaag nog af.. ben al te vaak 'voor de gek' gehouden door m'n lichaam.. niet qua lengte van cyclus, maar altijd met zogenaamde 'verschijnselen'... maar dit vind ik wel weer vaag..ging er inderdaad echt van uit dat ik ongi zou worden, maar nee dus.. dank je.. ;)

je lichaam kan je idd verschrikkelijk voor de gek houden, maar een test brengt wel wat zekerheid...nu maak je jezelf misschien ook helemaal gek. Als je uitgaat van de teleurstelling kan het alleen maar meevallen, toch?! Ik zou testen morgenochtend... Maar je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.

Ik duim voor je, veel succes
Liefs,
Danielle

Ik ga zo eerst maar eens een test kopen..die had ik niet meer liggen, dan kan ik altijd morgenochtend kijken of de duivels er nog niet zijn en zo niet dan gaan we gewoon testen..spannend.. maar inderdaad, dan heb ik zekerheid..

nou meid, als je em in huis hebt, dan doe je em vast (ik kan em namelijk nooit laten liggen...haha).
Ik zal hard voor je duimen morgenochtend.
Met ochtendurine heb je meeste kans op een betrouwbare test en bedenk dat een negatieve test ook niet zegt dat je niet zwanger bent zolang de duivels nog wegblijven. Het kan ook dat je heel laat pas hcg aanmaakt en dan over een week bijv wel positief zou testen/
Hoe dan ook meid, veel succes

Nou..voor degenen die het willen weten ;

Ik heb dinsdag in de middag een test gedaan..en negatief. Maar ondertussen zijn de duivels er nog niet. M'n afscheiding is nu weer wit,  gister  wit/cremig en eergister weer wit...... echt zo vaag..

morgen ben ik een klein weekje overtijd...misschien dat ik zaterdagochtend weer eens test.

spannend wel, maar echt niet leuk dat wachten :S

Terug
Bovenaan