Ik durf niet te testen :SSS

Het is idd erg spannend. Vooral die onzekerheid. Hopen dat je geduld wordt beloond hoor, daar gaan we vanuit. We duimen

Hee

Nou dat is toch niet niks een week overtijd! zeker als je een hele regelmatige cyclus hebt. Ben zo benieuwd hoe het verder gaat!

Laat het even weten, ondertussen zullen we duimen.

Groetjes Talke

Nou meiden, even een update vanaf hier

Nog steeds niets te bekennen. Heb gisterochtend nog eens getest, maar duidelijk negatief. Heb sinds twee dagen pijn in mijn (onder)rug en een zeurende pijn, beetje menstruatiepijn.. maar ik geloof niet meer in een zwangerschap na drie negatieve testen.. afwachten dus ..ben nu 10 dagen overtijd

x

Hoi Dinow,
wat balen dat die test steeds negatief aangeven zeg. maar het kan nog steeds hoor meid, misschien late innesteling en maak je pas laat hcg aan, Als je al een jaar lang altijd netjes op tijd bent geweest en nu al 10 dagen overtijd, dan zou ik toch denken dat er wel iets is.
Misschien wil je huisarts wel een bloedteste doen? In bloed kunnen ze namelijk exact je hcg waarde meten, ook als ie nog laag is en een thuistest nog niet aanslaat.

Ik blijf voor je duimen, maar geef niet op hoor!!

Liefs,
Danielle

Nou meiden,

hier nog steeds niets... had dus 7 juli ongi moeten worden, ben nu twee en een halve week overtijd.. de laatste keer dat ik getest heb was zondag een week geleden, dus het wordt tijd om maar weer eens te testen, morgenochtend.. Toch voel ik nog steeds niets, voel me niet zwanger maar heb nu ook niet het idee dat de duivels nog komen.. misschien sla ik het toch een maandje over ofzo?

Misschien de huisarts eens bellen?! In je bloed is het hcg hormoon eerder aan te tonen dan in je urine. En als je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt, is het misschien wel handig om het eens na te vragen. Succes!

Ja, dat klopt wel.. Ik ga morgenochtend testen en als het dan weer negatief is en ik ben nog steeds niet ongi ga ik toch maar de huisarts bellen ja.. zo vaag..

Terug
Bovenaan