Ik durf 't bijna niet te zeggen..

Van harte gefelicteerd! Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie straks een goede echo!
Weet je al wanneer je de echo hebt? Krijg je niet eerder een echo omdat je een mk hebt gehad?

Dit word dan inderdaad ons derde kindje, en dat in nog geen 3 jaar.
Ik ben me er al te bewust van dat ik mn handen dicht mag knijpen met 2 gezonde kinderen. En dat er nu al een derde zwangerschap achteraan komt is natuurlijk helemaal top.
Ik denk nu 7 weken te zijn, 8 weken geleden m'n laatste menstruatie gehad. Ik ging er vanuit dat ik weer netjes een 4 weken cyclus had, net als de keer ervoor. Dus daarna hebben we zonder bescherming gedaan. Waarschijnlijk dat ik dus een week later mn ovulatie had, denk dat ik daarom ook pas na 7 weken een positieve test in hadden had.
Wat een verhaal he.. :) Maar begrijp me niet verkeerd hoor, we hadden het zelf niet beter kunnen plannen. :) We wonen op een boerderij, waar het voor- en najaar altijd super druk is. We hebben dus in beide seizoenen al een kindje. Nu dus als alles goed verloopt een zomer kindje.. kan mijn man er ook wat meer bij zijn!
4 december hebben we onze echo, ik voel me nu helemaal niet zwanger en ben totaal niet misselijk. Dus een bevestiging zou wel heel fijn zijn.. :)
Liefs

Gefeliciteerd meid, en heerlijk dat je (nog) geen kwalen hebt. Ik ben behoorlijk misselijk alweer, dus ik worstel me weer door mijn (werk)dagen heen. Nou ja, hopelijk gaat het snel weer over.

Geniet ervan, wel pittig trouwens, 3 kids in 3 jaar... pfff... ik doe het je niet na!

Terug
Bovenaan