Ik ga de sprong wagen... 4 december.

oeps sorrie...het was banaan lees ik net hihi!

En trouwens, (weet even niet wie het vroeg), ik heb geen ervaring met de rapley methode.
Op het KDV waar ik werkte probeerde ik wel, als ik in de gaten had dat het kind dat kon, om hem of haar gewoon een stukje banaan of zachte paar in de hand te geven. Ik bleef er dan wel bij zitten. Dit gaat meestal heel erg goed, als het maar zacht fruit is. Maar goed, die kinderen waren dan wel ongeveer 5 of 6 maanden waar ik dat bij probeerde...
Maar als deze methode je aan zou spreken zou ik het gewoon proberen, kan geen kwaad lijkt me!
Ik ga gewoon eerst fruithap proberen, en zodra ik zie dat ze toe is aan weer een stapje verder dan geef ik haar gewoon zacht fruit in de hand denk ik (vinden ze nog leuk ook!).

Ja ik doe nu ook vier dagen banaan en dan vier dagen peer denk ik.
Na vier keer zijn ze een beetje aan de smaak gewend.
Vanmorgen ging het al weer beter dan gisteren.
Maar hij laat wel duidelijk merken als hij genoeg heeft,
dan zet hij het toch op een brullen.
Vanmorgen heeft hij ook al weer meer op dan gisteren.

Ik heb het gisteren trouwens ook met mijn man gedaan hoor. Is wel zo leuk!
Als dit goed gaat ga ik ook vers fruit proberen te geven.

Ik kijk gewoon hoe het gaat, ik moet vanmiddag naar het cb maar ik zeg helemaal niet dat ik al begonnen ben. Misschien zeggen ze zelf wel dat ik mag beginnen.

Succes en veel plezier voor iedereen die er ook mee gaat beginnen.

haha nee ik ben ook niet van plan om het op het cb te gaan zeggen dat ik begonnen ben. Is natuurlijk mijn eigen keuze, maar ik heb geen zin in een preek!

Heeft hij   er trouwens geen last van gehad? (krampjes, niet poepen ofzo)

Ik heb er nog niks van gemerkt. Ik was er ook wel een beetje bang voor met die banaan.
Maar ik had nog geen peer in huis.
Maar vanmorgen heeft ie gewoon gepoept dus... en goed ook... hahahaha

Terug
Bovenaan