ik ga hem er weer ingooien... leuke uitspraken!!

ja meiden, ik heb weer eens zin om te lachen om alle leuke uitspraken van de kids!!
kom maar op met de leuke uitspraken hahaha.

hier een paar nieuwe van nathalia:

zaterdag, we liepen in de stad en komen langs een mac donalds. nathalia:

mama, stoppen! we gaan naar mac donalds!
ik: nee we gaan niet naar de mac
zij: strakjes!
ik: nee, niet strakjes, volgende keer weer
zij: eeeeeeeven wachten, straks eten!
ik kijk op de klok. heeft zij even mazzel dat aleiyah moet eten!
we schieten de mac in.
nathalia: ik wil patatjes, vleesje (hamburger) toetje, saus, cola drinken en speeltje!!!! whahahahaha
nou, hou dan je lach maar eens in als ze dat zo allemaal op weet te noemen.

net belde haar tante met de vraag of ze morgen mee gaat naar de dierentuin.

jaaaaaaa, zegt nathalia. dan gaan we naar de aapjes en naar de olifantjes, naar de leeuwen en naar de diertjes! (wat zijn de olifanten, de aapjes en de leeuwen dan???)

vanochtend toen ze wakker werd:
maaaaaaaaaam ik ben wakker! schiet oooop ik moet plasseeeeeeeeen! whahahahaha.
(ze draagt wel een luier voor snachts hoor, maar als ze wakker wordt, wilt ze gewoon op t potje, ondanks dat ze weet dat ze een luier om heeft. heel goed!!!)

we hadden nathalia niets gezegd, dat mn moeder geopereerd zou worden 9afgelopen donderdag) maar iemand anders was zo slim om dat te vertellen :S zegt nathalia zaterdag tegen me:
oma heeft heel veel pijn, oma is in het ziekenhuis!
dus ik zeg; nee hoor oma is gewoon thuis en oma heeft geen pijn, kijkt ze me raar aan en zegt:
dan moeten we even oma bellen, ik even kijken of t goed gaat.
dus zij belt oma en zegt: oma, gaat het????
hihihihi

nou, ik ben benieuwd naar de uitspraken van jullie kleine opdondertjes hahaha

liefs, do

hahaha mooie uitspraken van jullie dametje

dat met dat plassen heeft caitlyn ook ze maakt je midden in de nacht wakker om te plassen hihi..

nou haar uitspraken

ik: caithlyn maandag ga je weer na school
caithlyn: nee mama ik heb vakantie
IK: nee de vakantie is dan voorbij
caithlyn: echt niet kindje op tv zegt vakantie vakantie vakantie (wahahahahah kennen jullie die reclame?

en dan zegt ze van de week ineens mama opa homo
oeiiiii dan schrik je nee caithlyn dat mag je niet zeggen,zegt echt wel jarno zegt ook opa homo

(emiel zn pa is idd homo en toevallig hadden we het erover maar niet op haar gelet hm dat word uit kijken

jaaaa heerlijk al die uitspraken van al die kletskousen van ons hihihih

nou op het kdv zeggen ze ondertussen ook al dat het een bijdehante kletskous is, die veel te veel onthoudt wat haar verteld wordt.

ik was afgelopen week behoorlijk ziek, heel veel last van mijn buik. komt ze heel lief naast me staan: 'mama heb je een zere buik?' ja mijn buik doet zeer. 'zal ik er een plijster opplakken mama, dan gaat het weer over'

voor het slapen gaan lezen we altijd nog een boekje en daarna wil ze zelf altijd nog even een boekje lezen. gister ging ze na mijn verhaaltje al lekker liggen dus ik ging weg. hoor ik paar minuten later veel lawaai door de babyfoon, ik even kijken. zegt ze: 'mama ik was nog vergeten een verhaaltje te lezen, beetje dom van me he mama'

we zijn 1 of 2 keer bij de grote ah geweest en de eerste keer hebben we daar ook een ijsje gegeten. vorige week gingen we daar weer boodschappen doen met mijn mams. we kwamen aanrijden en elounda kijkt door het raam en roept vrolijk: kijk omie de apie hijn daar kan je ook een ijsje eten he?'

en haar nieuwste stopwoordje is 'a toe' als iets niet mag: 'a toe mama nog 1 keer'

nou kom nu even niet meer op hele gekke of leuke dingen, als me nog iets te binnen schiet schrijf ik het nog wel even erbij.

groetjes linda

jaaaaaa leuk
karlijn heeft ook veel leuke uitspraken maar is ook erg brutaal aan het worden hahaha

als je aan karlijn vraagt: karlijn is een...........
zegt zij heel droog : een meisje

reactie van haar op groente ed : nee hoefe jij niet, is vies, kalijn donols eten!!
donols lekker hé

als iets haar niet lukt : mammie kan jij niet , mammie jou helpen, mammie gote meid!!!

floor doet alles in d'r mond : ne flootje mag niet , is vies , uit de mond!

als zij iets doet en floor kijkt toe vertelt ze ff wat ze doet : nee flootje niet kijken , karlijn effe plasje doen , of karlijn soentjes aan doen om schapjes te doen , daar is plus en etos

is karlijn pappa's lieve meid?
antw: nee mamma's lieve meid flootje pappa's lieve meid

karlijn moet plassen en staat te trampelen : karlijn moet je plasje doen?
antw: nee hoefe niet plasje doen
1 min later : mammieeeeeeeeeeee kalijn effe plasje doen, kalijn papietje pakken , kalijn poesje vegen, kalijn goote meid

karlijn wil je nog een broertje pof zusje?
antw : daar is mij zusje , boertje vies burp hahaha

zo kan ik nog wel even doorgaan hahahaha

het valt me wel vaak op dat ze heel vaak jij en jou tegen zichzelf zegt ( meer dan voorheen ) en dat ze heel weinig tot niet de R uitspreekt

liefs maurilla

Papa is bezig op zolder, wordt Myrthes nieuwe kamer. Alle schrootjes eraf gesloopt en de zijwanden ook daar komen namelijk nieuwe.
Myrthe: Myrthe nieuwe kamer kijken... Papa kapot gemaakt, papa maken!

Als ze slaapzakej ziet, zegt ze is voor baby. Legt hem op de grond, gaat erin gevouwen liggen en zegt... kijk Myrthe past ook nog.

Als ze iets doet wat ik niet wil, bv van tafel proberen te gaan als we eten. Nee myrthe even blijven zitten. Myrthe: ow sowie....

Myrthe is... oma zonnestraaltje, papa's dushi, mama's vriendinnetje, bompa's spookie en juf Joyce dushi. En ze weet ze allemaal haha.

Kijk mama, Myrthe baby in buik (en dan doet ze tshirt omhoog en wrijft over dr buik)

Myrthe kan niet lopen, Myrthe is baby (als ze moe is)

Als Myrthe naar bed moet... Nee Myrthe is wakker!!

De pop gaat mee overal naar toe met een tasje om dr nek met daarin een telefoon en flesjes voor de pop hahahaha.

Liefs

Haha super he!!! Mooie leeftijd voor uitspraken.
Ik had lasagne voor Indy en mij gemaakt, dus dat zette ik voor dr neer zegt ze 'dankjewel voor t eten mammie' Dus ik zeg 'alsjeblieft Indy' zegt ze: 'Jij moet ook even dankjewel zeggen!' Dus ik vraag tegen wie?? 'Tegen mij'. oke dan: 'Dankjewel Indy' zegt ze: 'Eten heb ik niet gemaakt!!'
Haha bijdehante tante is het heerlijk!

haha lache zeg..

kelwin zegt ook als hij bijv. langs de weg of op tv in reclame de grote M van mc donalds ziet: patatjes!!!

hij zegt ook vaak: mag niet mama als ik iets doe om te kijken of hij het ook ziet.

kelwin nog snoepje? roze of witte... ehm doe ma witte natuurlijk! hihi..

kelwin zegt vaak als hij iets krijgt: dankjeblieft.. hihi

heel vaak als we even op papa moeten wachten: papa schiet op!!..

zo leuk he dat ze nu zo goed gaan praten..

Liefs

Terug
Bovenaan