ik ga hem er weer ingooien... leuke uitspraken!!

Op vakantie lagen Emma en Renske bij elkaar in het twee persoonsbed in de caravan. Zegt Renske met haar allerliefste, zoete stemmetje:' Slaap lekker, mama'. En daar boos achteraan:'Niet slaap lekker Emma!'.
Blijkbaar was ze boos, maar waarom?

hey maurilla

nathalia zei ook een tijde "jij"en "jou"als ze ik en mij bedoelde. maar nu sinds een weekje ongeveer zegt ze steeds meer ik en mij.
komt vanzelf dus goed :D

was toen ook t advies toen ik daar een topic over schreef.

liefs, do

p.s. ik heb weer heerlijk gelachen om alle ukkies hihihi

nog een leuke uitspraak van nathalia:

tante sherilyn, wat heeft u nou gedaan???
waarop mn zusje antwoord: wat heb ik gedaan dan?
nathalia: u heeft op vingers gekeurd!
dat mag niet hoor, je moet op een blaadje kleuren!!!
de hele bus lag dubbel hihihi.

Ik heb sinds kort een eigen auto (YES!!!!!)
En daar zit een klein roest plekje op.
Myrthe: mama kijk, auto heeft pijn, auto bloed!

Het is trouwens sowieso niet mijn auto, maar Myrthe's auto haha. Als ik zeg mama's auto zegt zei, nee Myrthes auto of andere auto (tja goeie logica, want het is niet dezelfde als papa's auto)

Noah zei laatst in een hele kamer vol visite, oma ik heb een dikke piemel!!! Schaam, slik...
Hoe hij daar nou aan komt...

En noah wil inderdaad ook altijd nagellak op.. Hij vind dat mooi..

Ha haha!!!Nou, Noah...als jouw mama dat op 't forum zet durf ik wel te vertellen wat Lenthe gistermiddag in de ALbert Hein blerde...papa...heeel dom met zijn slechte manieren...Papa zocht naar een of ander speciaal bier, vond eindelijk het goed schap...was het op, en zie:'Tering, weer op.'Waarop Lenthe keihard door het gangpad riep:'Ja echt wel tering!'

Helaas nog een slecht-woord ervaring...zodra je kids hebt die naar de basisschool gaan komen er een hele vracht vloekwoorden je huis binnen die je liever niet horen wilt...Zo stond Lenthe zondag onder aan de trap (ik verschoonde Luka net boven) en riep:'Mama, Lenthe is geen kutkind he mama, Lenthe is een lieve meid toch?'

Schaaaaaaam!!!!
Groetjes Roos.

Nog een van Renske op vakantie.
Ik probeerde mijn vader te bellen, maar die nam niet op, waarop Renske zei: 'Opa kapot, nieuwe opa kopen.' Haar oplossing voor alles, nieuwe kopen. Maar Emma was het daar helemaal niet mee eens.

Laura wilde mij helpen aardappels schillen, heel lief natuurlijk, maar niet echt een goed plan met scherp mes en zo. Dus zei ik: Als je later groot bent mag je aardappels schillen.
Laura liep weer naar de kamer, kwam twee minuten later weer terug en zei:
"Laula nu goot!!!"

Ik lag dubbel achter de aardappels.

Terug
Bovenaan