ik ga jullie nu zeker weten verlaten

A

Anoniem

Guest
ik heb getest en tranen van blijdschap super de super positief

het blijkt geduld is een schone zaak en dames die al langer bezig zijn dan een jaar het kan echt

Wauw!

GEFELICITEERD!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap

Ik ben zelf ook al een hele tijd bezig, dus het is fijn om te horen dat het "gewoon" kan gebeuren na zo'n tijd.

he hallo GEFELICITEERT hahahha vele blijdschap, nou gelukkig het kan wel hahaha, nou lekker er van genieten en hopen maar dat het blijft zitten na zo'n lange tijd, en laat af en toe wat weten hoe het gaat oke, veel plezier op het andere forum, ik kom voorlopig daar niet, ben nu net ongi geworden dag 50 ben bij de HA geweest en wordt door gewezen naar de gynocoloog dus, ben nu 8 maanden bezig,

veel geluk samen

greetz suzette

Nu ben je vast beter gemutst. Krijgen we nog je excuses te horen?
Ik ben hartstikke blij voor je. Ga er maar lekker van genieten, het is jouw dag!

Gefeliciteerd met je zwangerschap... zonde dat er eerst zo'n discussie moest plaats vinden.. anders had je vast meer felicitaties gehad!
Succes en geniet ervan!!

Groetjes

gefeliciteerd en je wachten wordt beloond!!!
groetjes lenneke

Van harte gefeliciteerd! Ik kom net kijken op dit forum, maar aan de reacties te zien is hier nogal wat aan vooraf gegaan waar ik me niet mee ga bemoeien omdat ik niet alle ins and outs weet. Ik wil alleen maar zeggen, maak het elkaar niet zo moeilijk.
Alles komt goed!

Meid gefeliciteerd ik gun iedereen een zwangerschap dus jou ook. Ga er lekker van genieten.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan