ik ga jullie nu zeker weten verlaten

Hai missmama,

Gefeliciteerd!!! Toch eindelijk gelukt en dat zonder over te stappen naar het andere forum... Wel apart dat je nu zelf wel voor je NOD test en er dan toch vanuit gaat dat het raak is!! k hoop voor je dat het blijft zitten en niet weer mis gaat (je had toch al 16x eerder een positieve test in handen gehad?)
Suc6!!

Grtz, Esther

Hoi missmama,
Van harte gefeliciteerd meid.
Jij bent hier ook al een tijdje he.
Gr Lisette 20 weken zwanger

Gefeliciteerd.

Hoop dat je gaat genieten want je klinkt de laatste dagen alles behalve happy.

Ontzettend gefeliciteerd!! Geniet!
Dit geeft mij weer moed want ook wij zijn al een poosje bezig.

En dan wil ik het volgende nog wel ff kwijt!
Jammer vind ik het dat mensen die missmama af en toe kritisch en hard vonden over komen hier nog wel ff een sneer moeten neer zetten.
Doen jullie nu niet hetzelfde?

Ik baal al een tijdje van dat gekat op elkaar.
Volgens mij hebben we allemaal hetzelfde doel en alleen beleefd een ieder dat weer anders. Logisch we zijn ook allemaal verschillend.
Accepteer dat!
Hopelijk heb ik nu niet een heleboel mensen boos gemaakt maar dat merk ik dan wel weer...

Ik denk dat dit onder "een koekje van eigen deeg" valt...
Lees de laatste dagen alleen nog maar mee en reageer amper, maar ik kan me het voorstellen als mensen zo denken over de reacties die ze onlangs heeft gegeven op dit forum.

Voor de rest, keep  en wees allemaal niet zo  op elkaar.
Het wordt mooi weer! Wie weet wordt het dan beter .

Grtz Mamaloe

meid proficiat!!!!!!
geniet er lekker van,
dikke kus van wendy

ik kan het echt niet geloven heb vanmorgen om 5.45 uur nog maar een test gedaan kon gewoon er niet van slapen
en die is ook weer positief...
en zo blij na derde ronde clomid

Gefeliciteerd! Misschien dat je nu ook iets meer begrip kunt opbrengen voor de wensen, hoop en gevoelens van anderen..

Ik wens je een gezonde en lieve baby toe!

Terug
Bovenaan