Ik ga jullie verlaten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wilde me bij deze even afmelden.

Ik ga dit forum verlaten en stap over naar het "als zwanger worden langer duurt" forum.
Merk dat ik me hier niet meer zo op mn plek voel. Hele leuke begin periode gehad hier maar de laatste tijd vind ik het "niet zó.." meer.
Dingen als pendelen, paragnosten etc spreken mij totaal niet aan, in mijn (misschien wel te nuchtere) beleving heb je hier man, vrouw en in ons geval de dokter bij nodig.

Ik wens jullie veel succes met zwanger worden!
Lees hier af en toe nog wel een keer mee hoe het iedereen vergaat!

Bye bye,

Mamaloe

Hoi mamaloe,

Jammer dat je ons verlaten gaat, maar snap het wel hoor.
Tja paragnosten  hoef je bij mij ook niet mee aan te komen, was blij dat jij er een reactie op gaf. ongie is ongie lijkt mij ook. Succes op het andere forum.

gr. Bambi

Ach joh!
Jammer hoor! Dat je je niet op je plek voelt, dat kan nooit echt de bedoeling zijn he?
Begrijp je wel hoor, maar goed ieder zijn meug, en als ze daar in geloven..........maar ik kan het met bambi eens zijn, ongesteld is ongesteld, daar doet geen paragnost wat aan............
Mag ik je succes wensen verder?
Groetjes Rimke

Hoi mamaloe,
jammer dat je weggaat maar ik begrijp je wel hoor.
ik lees wel de dingen mee maar ik geloof ook niet heel erg in die dingen.
ik heb wel laten pendelen maar meer voor de lol.
je hebt gelijk dat je een man vrouw en een dokter nodig hebt want zo is het gewoon.
hoop dat je toch nog binnenkort zwanger zult zijn.
veel succes meid en het beste ermee.
gr lisette

Fijn dat de meeste mensen hier wel nuchter kunnen nadenken en niet gaan zweven met paragnosten....

Jammer dat je naar het andere forum gaat. Ik hoop voor je dat je binnen afzienbare tijd naar het zwanger zijn forum mag gaan!

Heel veel succes!

Dankje pipstip.

We zijn al zo'n poos bezig dat ik me daar dus rustig kan aanmelden.
Al dat zweverige, ik word er niet goed van.
Maar goed, dat heb ik in het dagelijkse leven live dus ook, kom mij niet aan met dat soort flauwekul.
't Zal voor degene die het doet vast dikke handel zijn en daar kan ik dan nog wel respect voor opbrengen maar een beetje "dom" van degene die er in trapt ;-)

Grtz Mamaloe

Hoi mamaloe

Ik wil ook graag reageren op jouw bericht. Wij zijn nog niet echt bezig, ik ben wel met de pil gestopt maar ik wil eerst rustig ontpillen. Ik lees wel regelmatig dit forum en verbaas mij vaak, daarom begrijp ik erg goed dat je aangeeft je hier niet helemaal meer thuis te voelen. Wij hopen binnen nu en 1 jaar goed nieuws te krijgen, maar weten ook dat het heel anders kan lopen. Ik wil jou heel veel succes wensen en ik hoop dat je binnenkort kan verhuizen naar het zwanger zijn forum.

Groetjes Gouk

Hey mamaloe.

Ook wij zijn nu 1,5 jaar bezig om zwanger te worden en begin me net als jij
steeds minder op mijn plek te voelen hier.
Merk ook dat ik de berichten snel doorlees en weinig tot niks mij nog aanspreekt.
Ik heb besloten om mijn ongi af te wachten en als de RD komen ook over te stappen op het forum "als zwanger worden langer duurt". Wie weet komen we elkaar daar nog tegen en kunnen we elkaar steunen.
Toch hoop ik je natuurlijk liever tegen te komen op het forum "zwanger zijn".
In ieder geval veel succes met zwanger worden.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan