Ik ga jullie verlaten

hoi mamaloe,
dan zie ik je daar, ik ben ook over gestapt, eerst had ik zoiets van nee dat doe ik niet want ik hoor daar niet, maar helaas, nu na ruim 2,5 jaar bezig te zijn voor een tweede , gaan wij helaas ook in de MM, maar daar op het andere forum snappen de meiden inderdaad ook wat je bedoelt , hier op dit forum vinden meiden die er 3 maanden over doen al lang, ik snap hun van de ene kant ook wel want dat had ik ook in het begin maar als je tegen de 2,5 jaar aan zit dan denk je mens zeur niet, terwijl dat eigenlijk niet eerlijk is maar op een gegeven ogenblik ga je zo denken, en op dat andere forum begrijpen ze dat, daar heeft iedereen problemen erg genoeg,
dus meid tot ziens op het andere forum!!!!
dikke kus van wendy

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 21:05:44'));

Hey mamaloe.

Ook wij zijn nu 1,5 jaar bezig om zwanger te worden en begin me net als jij
steeds minder op mijn plek te voelen hier.
Merk ook dat ik de berichten snel doorlees en weinig tot niks mij nog aanspreekt.
Ik heb besloten om mijn ongi af te wachten en als de RD komen ook over te stappen op het forum "als zwanger worden langer duurt". Wie weet komen we elkaar daar nog tegen en kunnen we elkaar steunen.
Toch hoop ik je natuurlijk liever tegen te komen op het forum "zwanger zijn".
In ieder geval veel succes met zwanger worden.

Groeten van Miena.

Hoi Miena, hoop je er niet tegen te komen hihi,
Idd liever op het zwanger ZIJN forum!

Thnx voor je berichtje

x Mamaloe

quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 21:16:36'));

hoi mamaloe,
dan zie ik je daar, ik ben ook over gestapt, eerst had ik zoiets van nee dat doe ik niet want ik hoor daar niet, maar helaas, nu na ruim 2,5 jaar bezig te zijn voor een tweede , gaan wij helaas ook in de MM, maar daar op het andere forum snappen de meiden inderdaad ook wat je bedoelt , hier op dit forum vinden meiden die er 3 maanden over doen al lang, ik snap hun van de ene kant ook wel want dat had ik ook in het begin maar als je tegen de 2,5 jaar aan zit dan denk je mens zeur niet, terwijl dat eigenlijk niet eerlijk is maar op een gegeven ogenblik ga je zo denken, en op dat andere forum begrijpen ze dat, daar heeft iedereen problemen erg genoeg,
dus meid tot ziens op het andere forum!!!!
dikke kus van wendy

Hoi Wendy!

Tot aan de andere kant!

Grtz Mamaloe

Hoi mameloe, (en alle anderen)

Ook wij zijn al even bezig. He gemerkt dat ik de laatste tijd inderdaad veel berichten niet meer bekijk en me niet altijd meer op mijn gemak voel.

Wij hebben ons er bij neergelegd dat het bij ons wat langer duurt (niet zo lang als sommigen van jullie) en gaan voorlopig genieten van ons leven. Ik kom jullie misschien wel weer tegen op het andere forum, maar ik hoop het niet. Ik hoop het dat we allemaal gauw zwanger raken!

Allemaal heel veel succes en een dikke knuffel
nina

dacht dat ik de enige was die al die dingen als pendelen en paragnosten vreemd vind.
Ik zat eigenlijk op het forum zwanger worden na miskraam maar daar werd ik na een poosje ook niet vrolijk meer van. Ik dacht ik probeer dit forum ff maar daar hoor ik geloof ik ook niet.

Iedereen zijn eigen heug maar ik geloof in mijn lichaam en als er uit verschillende   testen blijkt dat je niet zwanger bent dan ga ik toch zeker mijn geld niet verspillen aan iemand die over de telefoon verteld dat ik zwanger ben??
En als iemand dan eerlijk is dan volgt er een niet al te vriendelijke discussie.

Blij om te horen dat er ook nog steeds nuchtere mensen zijn en hierbij hoop ik dat ik de mensen die wel pendelen enz niet beledig...

Ilona

Hihi kunnen beter een foum aanleggen, paranormaal zwanger worden en een voor dames die hier niets van moeten hebben ;-)
Brengt nogal wat teweeg hier zeg pffffffff

Hallo Mamaloe,

Jammer dat je weggaat (niet dat we heel veel contact hebben gehad), maar ik begrijp jouw overstap wel. De meeste berichten hier lees ik ook niet meer, behalve eentje waar ik met een paar meiden actief in schrijf. Ik heb in maart mijn 2e miskraam en ook 2e curettage gehad en mijn vriend en ik zijn ook alweer een tijdje bezig voor ons tweede kindje (bijna een jaar). De berichtjes hier maken mij er ook lang niet altijd vrolijker op en daarom lees ik de meeste echt niet meer.

Ik wens je heel veel succes bij het zwanger worden en hoop dat het snel wel raak mag zijn. Wellicht tot ziens!!

Lieve groet,
Lies

Hey Mamaloe,

Jammer dat je naar een ander forum gaat. Al begrijp ik jou heel goed. Ook ik voel me al een tijdje hier niet meer op mijn plek.
Wij zijn ook al een dik jaar bezig en hebben 2 miskramen achter de rug.
Ik vind het wel typische dat de meesten, die al wat langer bezig zijn, hetzelfde over dit forum denkt. Bijna alle berichtjes die in deze discussie worden beschreven, daar kan ik me helemaal in vinden.

Succes met zwanger worden en hopelijk kom ik je binnenkort tegen op het zwanger forum.

Knuf Marije

Terug
Bovenaan