Ik ga jullie verlaten...

Wat erg voor je Sientje, ik hoopte zo voor je dat het goed zou gaan!
Kom je nog eens langs op dit forum om te vertellen hoe het met je gaat?
In ieder geval heel veel sterkte!
liefs
Marijke

Hé bah meid, wat een rotnieuws!

Ik weet wat je doormaakt. Heb zelf al 5 miskramen achter de rug. Het is iedere keer weer een vreselijke domper. Hopelijk kom je deze tijd goed door. Heel veel sterkte!!!

Gr. Alvira

Wat erg om dit te lezen. Alles nog zo pril en dan gaat het al mis. Je kent mij niet maar toch wens ik je het alle beste. We hopen allemaal op een kindje en nu komt  jou droom (op dit moment) niet uit. Ik hoop dat je deze miskraam een plekje kunt geven en dat je moed houd. Ik ben nu voor de 7e keer zwanger en wij hebben 3 kindjes. Ik weet dat het mogelijk is en ik gun het iedereen dus jou ook.
Laat de moed niet zakken meisje.
Liefs PC

Meiden,

Allemaal onwijs bedankt voor jullie berichten! Wat fijn om deze steun te krijgen!
Met mij gaat het alweer wat beter. Ben vrij positief ingesteld en er erg nuchter onder.
Ben blij dat het nu misging, en niet over een paar weken. Het bloeden is inmiddels vandaag gestopt en nu is het wachten op die eisprong. Spannende tijden weer, en we gaan er weer helemaal voor. Ben ervan overtuigd dat het bij ons goed gaat komen. Soms heb ik van die dip momentjes maar probeer dan snel te denken dat onze tijd nog komt met zwanger worden.

Onwijs bedankt meiden!

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan