A ANONYMOUS_USERNAME apr 3, 2008 #9 Hoi Bianca Ook vanuit hier willen we jullie alle sterkte wensen de komende tijd. Knuffel Natalie (en Dennis)
Hoi Bianca Ook vanuit hier willen we jullie alle sterkte wensen de komende tijd. Knuffel Natalie (en Dennis)
A ANONYMOUS_USERNAME apr 3, 2008 #10 hoi wat een raar nieuws zeg veel sterkte er mee. Liefsssssssssssss rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
A ANONYMOUS_USERNAME apr 7, 2008 #11 Jeetje Bianca, Wat een ontzettend naar nieuws. Vind het heel naar voor jullie. Hopelijk heb je veel afleiding aan Lorenzo. Ik wens je veel sterkte en geluk toe voor de komende tijd. Liefs, Billie
Jeetje Bianca, Wat een ontzettend naar nieuws. Vind het heel naar voor jullie. Hopelijk heb je veel afleiding aan Lorenzo. Ik wens je veel sterkte en geluk toe voor de komende tijd. Liefs, Billie
A ANONYMOUS_USERNAME apr 11, 2008 #12 Hoi Bianca, jeetje wat een naar nieuws! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Heel veel sterkte. Groetjes Belle (ik las dit berichtje wat later omdat ik een paar weken afwezig was geweest, maar ik wilde je toch nog even sterkte wensen)
Hoi Bianca, jeetje wat een naar nieuws! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Heel veel sterkte. Groetjes Belle (ik las dit berichtje wat later omdat ik een paar weken afwezig was geweest, maar ik wilde je toch nog even sterkte wensen)