ik ga mijn derde nod dag in

Hoi hoi,
Sjonge wat spannend zeg!!!
Dat je nog niet getest hebt, zou ook niet kunnen wachten, ben daar te nieuwsgierig voor hihi!!!
Maar goed snap je ergens ook wel dat het zou tegen vallen als de test negatief aan geeft!!
Dan baal je ook natuurlijk, maar daar gaan we niet vanuit we blijven positief toch!!

Nou ga voor je duimen!!!

Groetjes Sandy

ik wil wel sochtends, maar dan ben ik alleen en ik vind het wel fijn om hem erbij te hebben, kan het toch niet over de telefoon vertellen, vind ik zo raar.
en moet ook naar mijn werk, dus mocht het tegenvallen heb ik een rotdag op mijn werk.
misschien dat ik het vrijdag doe, dan ben ik vrij en dan kan ik het wat later op de dag doen.
bedankt voor jullie lieve berichtjes ben wel de hele dag al een beetje misselijk maar dat kan ook door de warmte komen.
ik gebruik wel een tampon, voor de zekerheid, en daar zit steeds een beetje slijm in
ook heb ik nog gevoelige borsten
maar toch ook de bultjes die ik normaal bij de ongi heb....
spannend he
vind ik ook maar durf niet zo goed te testen haha

goed van je dat je idd toch nog even wacht....
Het valt idd koud op je dak als er niks tevoorschijn komt bij zo'n test.
Dan denk je heb ik nog kans of laat die ongi dan maar gelijk komen. Je zit dan nog zo in het onzekere. Ik vond dat verschrikkelijk.......
Veel succes en blijf voor je duimen.
Als je glitters ziet moet je ze wel opvangen hoor haha, want tegenwoordig is het hier niet zomaar wat strooisel

Terug
Bovenaan