Ik ga naar de Forumdag en neem mee....

Zoooo, dat red ik echt niet x2 in mijn auto!!! Laat maar een deeltje thuis denk ik.

Een toevoeging aan mijn lijstje: Een rolstoel (voor Annet, heeft pijn aan haar voetje).

En nog een vraagje. Ik zit te twijfelen of ik nog even een thermoskannentje moet kopen. Ik neem namelijk altijd kant en klare voeding mee, en gooi dat ergens in een magnetron. Hebben ze daar vast ook wel. Maar zijn er meer moeders die dit doen? Als we namelijk lekker op een kleed gaan zitten met de kiddo's dan is warm water wel handig. Maar als we toch bij het restaurantje/barretje gaan zitten (waarvan ik aanneem dat dat er is)......

Ik neem trouwens voor mezelf ook niet zoveel mee. Heb genoeg te zeulen (SAS!!!).

ahhhh dankjewel!!!
Nou...misschien gaat het morgen wel weer SUPER hoor...hihi
Maarre....ik neem dat wel allemaal mee hoor..dat past toch zeker wel??

Ik neem altijd een termoskan mee voor de voeding! Dat vind ik altijd makkelijk.

Ik neem altijd een termoskan mee voor de voeding! Dat vind ik altijd makkelijk.

Nou, op zich wel, maar ja, die mobiele telefoon hè, dat wordt 'm net niet.... haha
Tuurlijk wel. Beetje aanstampen . . .

O ja, en doen jullie dan kokendheet water erin? Is dat dan niet veel te heet als je voeding nodig hebt? Of maak je een half uur van te voren de fles al klaar ofzo....
(voel me ineens zoooo blond...)

Normaal gesproken doe ik het ook in de piep, maar Fabio lust het ook koud gelukkig. Dus als er geen piep in de buurt is, is dat voor ons geen probleem.

Groetjes van Cissy

Nou ja, dan laat ik mijn tentje wel thuis...mag ik er dan wel bij jou in???

Enne....Ik doe het anders nooit, maar neem denk ik toch mijn thermoskannetje mee. Als al die vrouwen om die magnetron gaan vragen, worden ze gek van ons...! Maarre...volgens mij namen er meer een thermosje mee, dus dan kunnen er vast een paar in de magnetron...zonde om er eentje te gaan kopen...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan