Ik ga op reis en ik neem mee...

Hoi meiden,

Volgende week gaan wij met onze grote kleine meid op reis naar het buitenland en ik ben al bezig met de lijst van alles wat mee moet. Dussss....hebben jullie nog ideeën van wat niet op mijn lijst zou kunnen staan maar wat wel mee moet? De voor de hand liggende dingen heb ik volgens mij wel, dus het gaat om de 'oh ja'-dingen.

Thanx!

Eveline

nagelknippertje voor je kleine! Een extra fopspeen ( als je ze gebruikt), vitamine D als je die moet gebruiken (die was ik namelijk vergeten)

en dat was het tot nu toe, ik denk ff mee

Oh ja toch nog wat potjes voeding! Lijkt me wel handig.... Ben vergeten of je al bijvoeding gaf of niet? maar als hij/zij (echt sorry hoor ben nog steeds vergeetachtig) opeens wel er aan toe is..... huilen kunnen ze dan ineens zeg! Genoeg hydr.luiers! Evt sopje om schoon te maken dus een nagelborsteltje (kun je goed je kleding mee schoonmaken) evt druppels tegen darmklachten of tandjes

zo genoeg?? hihihi

Muggenwegblijfzooi!!!! (En een muggending voor over de wagen.)
Pleisters en Betadine
Paracetamol (voor Esther en jullie) en Norit en ORS voor Esther

Goh.... ik ben wel van de ziekenboeg. Ik hoop dat jullie het niet nodig hebben, maar het neemt niet veel ruimte in en je zal het maar nodig hebben op een zwoele zomernacht!

O ja, nog vergeten:

Een goed humeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Ilona

een muggennetje voor over het campingbedje als je naar een mugrijke omgeving gaat, prikweg. En uiteraard een tuigje voor als de kleine meid ineens overal heen gaat kruipen...

ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten 1 ding weet ik uit ervaring neem voldoende voeding mee liever teveel dan te weinig mijn schoonzusje had alles psies uit gemeten en kwam door het tijdverschil toch 1 heel pak voeding te kort en dat is zwaar **** als ze dat niet verkopen in het buitenland ...is natuurlijk goed gekomen maar je zit niet fijn lijkt me ....en het allerbelangrijkste maar daar hebben jullie genoeg van ben ik van mening een GOED HUMEUR ;-)

hoi hoi

ik nam bij kaya altijd een ongewassen lakentje mee
die lag ik in zijn bedje zo heeft hij toch de geur van thuis mee
kaya was de eerste twee nachten namelijk vaak onrustig

groetjes mariella

Terug
Bovenaan