Ik ga op reis en ik neem mee...

Haha.... Ik zie ze al helemaal lopen op Schiphol. Eveline, David,  de wagen en een hele stoet aan koffers met drie van die kruiers er achteraan. Goh... heb jij Esther meegenomen? Nee, jij?

En Esther die thuis nog lekker in haar bedje ligt!

Groetjes Ilona

whahahhahha ja geweldig he ......zou je gebeuren word je toch gillend gek denk ik whahahhahah maar zie het wel voor me zeg euuu ik mis iets jij ook??? ja ik weet zeker dat we wat vergeten zijn ...maar wat he ??

Ik weet niet wat voor'n vakantie jullie gaan houden? Wij hebben gecampeerd. Wat ik erg handig vond was een klein opblaasbadje (twee ringen hoog) Die kan je gebruiken als box, (loopt er niet zo snel ongedierte in) maar ook met een klein laagje water erin voor als het erg warm is heb je natuurlijk heel veel pret!!

En wij hadden voor de lange autorit (of als je ergens naar toe gaat) altijd een flesje water mee. Of een washandje in een zakje met water, deze zoog Jarno dan helemaal leeg, heerlijk vond 'ie dat!!

Groetjes van Lien.

Hoi

Ik heb ook nog wel een tip muggenstift met deed er in mag dan alleen niet meer dan 30% deed in zitten er staat op alle verpakkingen dat het niet mag onder de 3 jaar maar mijn drogist heeft het uitgezocht bij de leverancier. Wij gingen naar een meer en ik had zoiets zoet water zitten heel veel muggen en vindt het zielig dat ze helemaal onder de beten zit nu stond dus op alles mag niet gebruikt worden,blijkt dat het onder de 30% wel mag.Eventueel nog een tekenpincet.

Groetjes Lucretia
Mama van quinten en fabian

Terug
Bovenaan