ik ga op vakantie en ik neem mee(deel2)

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ga op vakantie en ik neem mee: een klein wereldwondertje in mijn buik!!!!!!!!!!!!

heb vandaag de grote test gedaan, wat zijn dat 3 lange minuten dan, maar het geduld werd beloond, IK BEN ZWANGER, YES!!!!!!!!!!!        

o, wat voelt dit goed, nu nog die kritieke paar weken doorkomen, komt helemaal goed

nog 3 dagen werken en dan vrijdag heerlijk op vakantie met zijn 3en, hihi.

meteen een vraag: wanneer moet ik me aanmelden bij een verloskundige?

meiden, bedankt voor al het duimen, gun jullie allemaal dit geluk, voel me zo hyperdepieper.

Blijf zeker nog een paar weken hier meekijken en reageren, voel me zo thuis hier.

'ga nu strooien dus vangen he:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dikke kus, mamma lollifantje

Gefeliciteerd en geniet ervan!
9 maanden zijn zo voorbij!

Op je vraag kan ik geen antwoord geven, ik was bijna 11 weken zwanger toen ik erachter kwam en toen ik belde kon ik een week later al terecht ( we wisten de termijn door dat we een echo gehad hadden)

Misschien moet je gewoon even bellen en vragen hoe het zit!

Liefs Sarah mv Alessia

gefeliciteerd, een beter vakantiecadeau kan je niet krijgen denk ik.
Ik denk dat je je huisarts hier ook over kunt bellen, dis kan je daar alles over vertellen. En las net in een topic als je verloskundigenpraktijk intoetst bij zoeken op internet dan krijg je mogelijk een praktijk bij jou in de buurt en daar staan precies de periodes van controles enz op. Dus misschien vind je daar je antwoord.

En ik weet zeker dat je een geweldige vakantie gaat hebben, veel plezier met het kleine wondertje in je buik

In de hoeveelste ronde ben je eigenlijk zwanger geworden??
Ik zit nu in ronde 8

fijne vakantie

Gefeliciteerd! Je kan direct, zonder tussenkomst van de huisarts, naar een verloskundigenpraktijk bellen. Meestal heb je rond de 9 tot 11 weken de eerste afspraak en tussen de 10 en 12 weken je termijnecho. Niet te lang mee wachten dus! Geniet van je vakantie.
Ingeborg

Heei Lollifantje!!
Wat een goed nieuws!!Super!!!En heerlijk om met zn drieen op vakantie te gaan!!
super!!
Als ik 2 streepjes zou testen, zou ik t denk ik van ongeloof nog eens doen voor dat ik t geloofde!!!!Ik heb 11 sept nod en gaan die dag op vakantie.....dus ik HOOP Zo dat wij ook met zn drietjes gaan!!

Nou een hele fijne vakantie en geniet ervan meid!!!
xx ZuuS

Hoi!!

Geweldig!!
Gefeliciteerd,en geniet er maar lekker van!!

Alvast een fijne vakantie...maar deze kan voor jullie al niet meer kapot!!

Veel liefs,Swinnie

hallo meiden,

kon het gewoon niet geloven dat ik zwanger ben dus heb nog een cb gekocht, nou hoefde geeneens 1 minuut te wachten!!!!!
Meteen een vette +

o, wat ben ik gelukkig!!
lijkt net alsof ik nu de klachten meer begin te voelen, steken onderin mijn buik, mijn borsten voelen zwaar en steken in mijn bh

ga weer even verder neuzen op het forum, misschien is er weer een blije moeder bij.

Ik wens jullie superveel succes met het wachten, klussen en testen.

Blijf jullie zeker in de gaten houden.

Heb alleen morgen een begrafenis, een beetje ongepast om met een big-smile op je gezicht te zitten, hou me wel in, geniet wel vanbinnen

Dikke zoen, lollifantje, nu 4 weken en 4 dagen.

Hoi Lolifantje,

Gefeliciteerd meid, lekker genieten!!!!!
Ken het gevoel, lekker helemaal hieperdepieper,
ben ook 4 weken en 5 dagen zwanger......en ga maadag op vakantie.....
Heerlijk,
liefs Mootje

Terug
Bovenaan