ik ga op vakantie en ik neem mee(deel2)

Hoi,
Je kunt je nu aan aanmelden bij een vk praktijk. Echter kunnen ze erg weinig tot niets voor je doen tot een week of acht.
Als er dingen zijn hoor je al snel; gewoon nog even afwachten!
Natuurlijk kun je wel bellen voor vragen, en kennen ze je vast.
Ik ben nu 6 wk en 3 dg, en had gisteren en vanmorgen licht bloedverlies...Daar kunnen ze niets mee, en ik zal gewoon moeten wachten tot tenminste acht weken zeiden ze.
Duurt wel erg lang.
Heb vandaag en morgen ziektedag opgenomen in overleg met collega's, en hopelijk blijft het hierbij.
Doe het rustig aan, en slaap lekker bij. Speel ook met mijn jongste lekker met de playmobil voor de nodige afleiding..hahaha..
Maar natuurlijk proficiat, en geniet volop van het nieuws en je vakantie..
Wanneer vertel jij het je ouders?
Heb ik ook nog niet gedaan..
Wel weten een aantal collega's het nu..
Groet R

Lollifantje,

waanzinnig gefeliciteerd!

Is je geduld toch beloond, super hoor!
Geniet er maar lekker van zo met zijn 3-tjes .

Jeetje, wat onwijs leuk voor je, jullie vakantie kan niet meer stuk!
mag ik ook wat van jou strooisel vangen?
geniet van jullie vakantie helemaal toppie meid!

van harte geelciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!
Te gek zeg. Lijkt me heel raar om inderdaad uiteindelijk dan eens een positieve test tte hebben. Geniet er enorm van en ook nog op vakantie. Heerlijk om voortdurend eraan te denken dat je een klein frummeltje in je buik hebt. Fijne vakantie.

Ik ben zo stom geweest om al een testje te doen, 5 dagen voor mn nod. Beetje dom maar ik zit in ronde vijf en hoop zo dat het nu raak zal zijn.

liefs Ilona

Fijne vakantie, en geniet ervan. Het voelt wel echt he, met al die klachten erbij!

Fijne vakantie toegewenst en natuurlijk JIPIE DE PIEPIE jij bent zwanger. Geweldig joh geniet er lekker van.

Liefs Linda

Heej lollifantje,

Super gefeliciteerd!! We zijn evenver! Kunnen we samen naar het aprilforum!
Natuurlijk ook  een fijne vakantie gewenst en geniet er van he (vakantie en je kleine wondertje)

Tot schrijfs.

Grz. Pien

Terug
Bovenaan