A
Anoniem
Guest
Hoi,
Je kunt je nu aan aanmelden bij een vk praktijk. Echter kunnen ze erg weinig tot niets voor je doen tot een week of acht.
Als er dingen zijn hoor je al snel; gewoon nog even afwachten!
Natuurlijk kun je wel bellen voor vragen, en kennen ze je vast.
Ik ben nu 6 wk en 3 dg, en had gisteren en vanmorgen licht bloedverlies...Daar kunnen ze niets mee, en ik zal gewoon moeten wachten tot tenminste acht weken zeiden ze.
Duurt wel erg lang.
Heb vandaag en morgen ziektedag opgenomen in overleg met collega's, en hopelijk blijft het hierbij.
Doe het rustig aan, en slaap lekker bij. Speel ook met mijn jongste lekker met de playmobil voor de nodige afleiding..hahaha..
Maar natuurlijk proficiat, en geniet volop van het nieuws en je vakantie..
Wanneer vertel jij het je ouders?
Heb ik ook nog niet gedaan..
Wel weten een aantal collega's het nu..
Groet R
Je kunt je nu aan aanmelden bij een vk praktijk. Echter kunnen ze erg weinig tot niets voor je doen tot een week of acht.
Als er dingen zijn hoor je al snel; gewoon nog even afwachten!
Natuurlijk kun je wel bellen voor vragen, en kennen ze je vast.
Ik ben nu 6 wk en 3 dg, en had gisteren en vanmorgen licht bloedverlies...Daar kunnen ze niets mee, en ik zal gewoon moeten wachten tot tenminste acht weken zeiden ze.
Duurt wel erg lang.
Heb vandaag en morgen ziektedag opgenomen in overleg met collega's, en hopelijk blijft het hierbij.
Doe het rustig aan, en slaap lekker bij. Speel ook met mijn jongste lekker met de playmobil voor de nodige afleiding..hahaha..
Maar natuurlijk proficiat, en geniet volop van het nieuws en je vakantie..
Wanneer vertel jij het je ouders?
Heb ik ook nog niet gedaan..
Wel weten een aantal collega's het nu..
Groet R