Ik ga op vakantie en neem mee...

Bij de apotheek kunnen ze precies vertellen wat je nodig hebt en dan kijk je wat jezelf al in huis hebt, en dan vul je het aan met wat je geadviseerd is.

Nog even een tip: Ik was de klamboe voor het campinbedje vergeten maar had natuurlijk wel een extra hoeslakentje voor het matras bij me en die voldoet ook prima als klamboe   want dat past precies over de bovenkant van het bedje........ en gaas zit meestal aan de zijkanten van het bedje dus benauwd is het niet....

Wij gaan 1 mei naar Rhodos en het reisbureau adviseerde hier om luiers mee te nemen. Zijn daar natuurlijk ook te krijgen, maar veel duurder. Dus als je nog plaats hebt in je koffer, dan een pak luiers erin. Op de terugweg kan je op die plaats je souvenirs kwijt!

Hoi Annemieke,

Wij gaan begin juni twee weken naar Portugal. Ik heb net zoals jij een buggy aangeschaft omdat die mee mag tot aan de gate en het leek me wel handig voor daar.
Verder ga ik ook een hele aphothekers winkel meenemen omdat die van mij (sinds hij naar de creche gaat) continue ziek is. Ik las ergens dat Lukas daar ook last van heeft.
Ik neem dus alles mee van ORS tot paracetamol haha.
Verder heb ik een babyzwemband gekocht. Leek me erg grappig.

Verder heb ik nog niets gekocht...ja een twee bikini's voor mezelf...hihi.

Volgens mij hebben ze daar ook heel veel. Wat ik sowieso ga meenemen is de babyfoon. Dat leek me wel handig.
En we hebben ook zo'n kinderstoeltje wat je aan de tafel kan hangen. Maar dat is gelijk weer zo zwaar.

Nou ja ik zie het wel. Heb er in ieder geval super veel zin in.
En ik vind het natuurlijk ook wel een beetje spannend zo voor het eerst vliegen met die kleine drol. haha.

Als je nog goeie tips krijgt/hoort dan hoor ik het graag.

Groetjes mama3007

Hoi mama's

In de nieuwe WIJ staat toevallig een heel artikel over op vakantie met je kleintje en wat je vooral wel moet meenemen enzo, erg handig!

Groetjes Bianca mv Sep

hahaha ik dacht ik reageer ff dat er in de WIJ een heel artikel staat, maar deze was al bekend.

Even een tip... in de Wij staat een artikel hierover..misschien interessant..
hihi grapje!

Terug
Bovenaan