quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2008 19:43:37&apos

);
quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2008 14:23:35&apos

);
Mag ik meteen even inhaken op de vorige twee ´inzendingen ´.
Een boxkleed lijkt leuk, maar hoe lang ligt/zit je kleintje daar op?
En luiers alleen voor de eerste dagen. Waar je ook naar toe gaat. Kindjes hebben overal ter wereld luiers nodig.
Je hebt de auto zo vol, dus een pak luiers en luierdoekjes nemen alleen maar ruimte in die je voor andere dingen hard nodig zult hebben (wij hebben inmiddels een beetje ervaring met vakantie met kinderen).
Dan nu mijn inzending:
Flesvoeding!
Flesvoeding neemt toch net zoveel ruimte in en hebben ze ook overal. En zeker in Europa zul je dezelfde merken kunnen vinden.
Nou Linda, da's niet helemaal waar. Natuurlijk is er overal flesvoeding te vinden, maar die zijn toch allemaal een beetje anders. Verandering van voeding kan een reactie geven en dat lijkt me op vakantie niet ideaal. Ook moet je opletten of het water (waar je de voeding mee aanmaakt) een beetje te drinken is. In een hoop landen zijn de eisen voor drinkwater niet zo hoog als in Nederland. Er kan meer chloor inzitten bijvoorbeeld. Daar kunnen kindjes behoorlijk last van krijgen. Wij gebruiken om die reden mineraal water om de flessen te maken op vakantie. Er zijn al zo veel dingen anders en nieuw opvakantie dat dat niet het moment is om ook nog met de voeding te gaan 'experimenteren'.
En nu mijn volgende inzending:
Ongewassen beddengoed (dan lijkt het 'nieuwe' bedje toch op dat van thuis).