Ik ga op vakantie en neem mee...

hoi,

Zaterdagnacht vertrekken we met de auto naar Engeland.
En och och wat moet er een hoop mee met een klein kind!
We nemen ons eigen campingbed mee, ik weet namelijk zeker dat ze daar goed in slaapt. De buggy, een opblaasbadje (ahum het is er nu 14 graden maar je weet maar nooit).
Speelgoed, potjes olvarit of de babycook, de rugdrager, krat boodschappen, kleren zowel zomerkleren als onderhand truien en winterjas....
Pfff ik ben benieuwd. We hebben een  skibox maar dan nog...

groeten Elke

Hoi,

Vreselijk he, hoeveel je mee moet. Wij zijn laatst een weekendje weg geweest, er kon echt niets meer bij in de auto. Wij hadden voor ons tweetjes samen 1 kleine tas en verder waren het allemaal spullen van Stijn en Jojannek. Weet je zeker dat je potjes mee wilt nemen? Dat hebben ze in het buitenland volgens mij ook gewoon, maar ach dat is de ruimte ook niet( handig en veilig inpakken, stop de potjes in schoenen)

Succes met inpakken en geniet vooral al van je vakantie

Carina

hoi,
ja ik neem alleen maar een stuk of 3 potjes mee voor de eerste dagen denk ik. Wij eten normaal pas heel laat, maar nu eten we denk ik gewoon wat vroeger. Jasmijn kan eigenlijk alles wel met ons meeeten.

elke

hallo, reageer niet vaak op het forum, maar lees wel altijd mee. Ik heb een zoon van bijna 5 en een zoon van 20 maanden.
we zijn net een weekend weggeweest en zoveel hadden we niet mee hoor, een sporttas, waar voor ons allemaal kledind in zat. meer niet, en we hebben niet eens alles nodig gehad. potjes en dat soort spullen kan je daar ook wel kopen.
zo zie je maar dat je echt niet zoveel nodig hebt als je denkt, kijk nog maar ff of je echt alles nodig hebt en anders kan je het in de vakantie altijd nog halen als je wat vergeten bent

groetjes saskia

Potjes????

Ik wil niemand aanvallen ofzo, maar als je kind een maand of 20 is, waarom krijgt hij of zij nog potjes, ze kunnen en mogen alles eten????

Wij zijn laatst ook een weekend weggeweest, en het enige wat je echt extra meesleept is bedje plus toebehoor. En waar wij niet aan dachten , maar wat heel handig is is genoeg drinken, bij een tankstation kun je voor jezelf makkelijk wat halen, maar de keuze zonder prik voor kinderen is een stuk minder, zeker in het buitenland, vaak alleen appelsap en sinaasappelsap....

Janine

Wij nemen 1 potje eten mee voor evt. reserve. Maar verder eet ze gewoon lekker met ons mee. Drinken in ieder geval genoeg voor onderweg en evt. de eerste dag.

Hoe hebben jullie het trouwens onderweg, wij moeten een eindje rijden ongeveer 6 uur en vragen ons af hoe we Elsa zolang bezig kunnen houden. Iemand een idee???

Wij zijn net terug van een weekje Center Parcs, we hadden daar een kindercottage. Wat wij mee hadden was het potje, voor iedere dag een set schone kleding voor Iris en 1 heel setje extra. Haar beddengoed, geen bedje. Wat speelgoed en knuffeltjes. 2 Pakken luiers en een pak zwemluiers. Oh ja en een plastic bord voor haar en een tuitbeker.
Verder niets van eten mee, wel wat sap zonder toegevoegde suikers want dat is vaak moeilijk te vinden en wat fruit.
Iris eet gewoon met ons mee dus daar hoefden we nix extra's voor mee te nemen dan.

haai

mijn zoontje eet ook geen potjes meer, maar er werd gesproken over potjes olvarit meenemen, en die zijn daar ook wel te koop als je ze nodig hebt.
mijn zoontje eet echt alles, zelfs pizza. veel plezier op vakantie

Terug
Bovenaan