Ik ga op vakantie en neem mee...

hoi,

We zijn weer thuis!
Het was super leuk, maar euh ik was niet van plan een olvarit-discussie op gang te brengen hoor
Ik zal voor de gein eens vertellen wat we allemaal mee hadden. In de auto en dan dus de skibox ook propvol:

-campingbed.
-Een opvouwbare kinderstoel. (ik was te krenterig om 50 euro extra te betalen om daar te huren).
-Laptop om films te kijken.
-Fotocamera (digitale spiegelreflex dus in een koffertje).
-1 krat speelgoed.
-1 krat boodschappen (ja hehe de remia frietsaus enz...)
-Een tas met verlengsnoer /verdeelstekker /universeelstekker /oplader camera, videocamera, gsm)

-2 sportassen met kleren waarvan we allebei meer dan de helft niet gedragen hebben.
-Winterjassen (niet nodig)
-Luiers (neemt veel plek in beslag)
-buggy
-rugtas voor onderweg
-verzorgingstasje voor onderweg voor Jasmijn
-mijn man 3 paar schoenen.
-Rugdrager (ook een groot ding, wel heel dankbaar gebruikt)

Niet lachen: een opblaasbaar zwembadje (helemaal niet gerbuikt)
zwembandjes
zwemluiers
waterschoentjes

enz enz...
snap ie daar was die dakkoffer dus voor....

Elke

Hahahahaha... ik moet erg om je lachen Asja; "niet gebruikt", "neemt veel plek in" enzenz... Best wel errug herkenbaar; het lukt mij gewoon niet om "licht te pakken", zelfs als we maar een weekendje weg gaan. Dus wij proppen de auto en koffers ook altijd vol met troep die niet gebruikt terug komt en veel plek inneemt. Maar toch...

Wel leuk dat je vakantie geslaagd is! Nu moet je er weer even tegenaan tenslotte!

Oh, en als iemand toch nog supertips heeft om "licht te pakken"; ik hou me aanbevolen. Misschien gaat het toch nog eens lukken...

Jacoline.

Hoi hoi,

Hier nog één die altijd teveel meeneemt. Eigenlijk zou je ieder jaar een lijstje moeten maken met spullen die je niet gebruikt hebt en die een vakantie later ook thuis laat. Afgelopen mei zijn wij met het vliegtuig weggeweest en had altijd voor mezelf al moeite om niet teveel kilo's mee te nemen, maar nu moest ook alles van onze kleine meid bij ons in de koffer, want zij mocht geen bagage meenemen. Heb dus deze keer alles wat ik daar kan kopen thuis gelaten. Waarom een heel pak luiers meenemen als ze die daar ook verkopen, we zaten in Spanje. Shampoo, badschuim ed ook gewoon daar gekocht. En eigenlijk is dat wel goed bevallen.

Maar ja ik als echte Hollander vond altijd dat de spullen hier beter waren, en dat kan je ergens anders vast niet kopen,  nou deze reis niet dus en of je nou Huggies hier koopt of in Spanje zijn echt dezelfde luiers. Oké potjes olvarit kennen ze niet, maar wel van een ander merk.

Dus ga deze vakantie nog minder proberen mee te nemen, maar ja qua kleding neem ik toch altijd het zekere voor het onzekere. Je weet maar nooit en heb ook geen zin om iedere dag te gaan wassen.

Succes met pakken voor degene die nog op vakantie gaan.

hallo,
haha, ik moet erg om de verhalen lachen, ik ben er ook zo eentje die altijd van alles mee neemt. Want je weet maar nooit.
onze vrienden moeten altijd om mij lachen en zeggen daar komt ze weer hoor met heel d'r hebben en houen.
maar goed, ik denk als het er dan nog bij kan, waarom niet,haha.
wij gaan 2weken naar frankrijk, dus dat word ook erg veel meenemen, kleren ook, heb ook niet zo'n zin om te gaan wassen, ja kleine wasjes,
en luiers e.d, en natuurlijk kun je daar ook van alles kopen, maar zowieso de eerste boodschapjes zoals koffie en thee en zo.
en dan een krat speelgoed, campingbed, stoeltje. ja neemt allemaal best ruimte in beslag, zou ook wel zo'n dakkoffer willen,haha, kan ik nog meer meenemen,haha.
nou succes allemaal, doei, Daan.x

Terug
Bovenaan