Ik ga op vakantie en neem mee.....

Tja de vakanties komen er weer aan (wij gaan over 3 weken, heb net geboekt!) en dacht, ik gooi er weer eens iets tegen aan.
Dus..... Wat vind jij dat er absoluut mee moet op vakantie? (buiten je kinderen en partner natuurlijk)
En wat wil je absoluut niet mee?

Ik ben benieuwd

Ik zal zelf beginnen....

Wel mee: Mijn kruik! We zitten in een tent en wat had ik het koud 's nachts.....

Niet mee: De laptop.... FF geen computer hoor, word er gek van!

hey...

tja.. ik ga op vakantie en neem mee: tja.. heel veel eigenlijk..

niet mee: mn huis.. joepie even een week geen huishouden haha..

wij gaan wel op vakantie maar hebben nog geen idee waarheen, gewoon lekker met zn 3tjes en de caravan!

Wat ik zeker weten wel mee neem;
urtizon tegen zonneallergie!!

Wat ik niet mee neem...
huishoudelijk werk, en mn agenda!

liefs marina

hoihoi

ik ga ook over 3 weken 2 weken weg en neem absoluut wel mee :
mezelf
genoeg geld
speelgoed,luiers, heel kleding
ehbo trommel met pleisters ors pcm enz
potjes eten voor floor voor t geval dat, buggy's, verzekeringspasjes, mobieltjes
goeie zin

ik neem absoluut niet mee
de hond
onze pc ( hahahaha )
MIJN SCHOONOUDERS of andere familie buiten mijn gezin ( zeer belangrijk hahahaha )
slechte zin

liefs maurilla

ik ga op vakantie en neem mee:

mn eigen kussen en deken!!!!

wat neem ik niet mee:

nog net niet mn eigen bed whahahahahahaha.

vind het altijd verschrikkelijk, op een matras, kussen en deken te liggen, waar al weet ik het hoe veel mensen op hebben gelegen. bah!

dus vandaar dat ik mn eigen kussen en deken mee neem, en een hoeslaken voor het matras.

verder is hier altijd de auto helemaal volgeladen.
wat heel erg opvalt is dat ik bekant de hele kledingkasten mee neem, en de helft weer schoon mee terug neem hahaha.
maar toch: je moet truien mee nemen, voor als het koud wordt, je moet polo's mee nemen, voor als het minder koud wordt, je moet t-shirts mee nemen voor als het warm wordt. op de weermannen kun je immers niet vertrouwen hahaha.

ook heel belangrijk om mee te nemen:
de ehbo koffer en de medicijn doos.

liefs, do

Terug
Bovenaan