Ik ga op vakantie en neem mee.....

Hoi,

het duurt hier nog 3 maanden voordat we op vakantie gaan, maar de lijstjes liggen hier al bijna klaar, hahaha.
In ieder geval gaan mee: credit card, genoeg geld, zomerkleding, badkleding en heel veel goede zin!

Liefs Danielle

Vandaag over een week zijn we al op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEHOE!!!!
We gaan een week in een huisje in Belgie! (van maandag 31 t/m maandag 7 juni!)
Zat toevallig net een lijstje te maken van dingen die ik nog moet aanschaffen voor de vakantie.

Wat ik zeker meeneem is girafje, kikker en speen (de knuffeltjes en speen van Jasmijn)

En wat zeker niet meegaat is de laptop!!

@Irene: Sorry dat ik niet heb terug gesmst, maar ik heb een nieuw abonnement en wil binnen mijn bundel blijven (erg he........zucht........ k*t bezuinigingen ook)
Wat leuk dat jullie weer naar de Warsberg gaan!! Gaan jullie volgend jaar weer? Dan gaan we mee!
We gaan nu dus een weekje naar Belgie..... eigenlijk zouden we niet gaan, maar dit was echt superdesuper goedkoop!
Heb nog niet getest.... ben de test vergeten te kopen.... ben ook niet meer heel erg bang dat ik zwanger ben. We hebben het alleen met condoom gedaan dus de kans dat ik het wel ben is zooooo klein. Maar ik wil nu toch even een bewijs in handen hebben. Hopelijk heb ik morgen tijd om een test te halen..... Zodra ik hem heb gedaan laat ik het weten.

Liefs Trudi

Wat gaat er niet mee: de tv. Heerlijk twee weken zonder televisie. Thuis zet ik hem snel aan, vind ik ook erg lekker. Maar als we dan op zomervakantie zijn dan blijft de tv lekker thuis.

Wij gaan over twee weken lekker weg naar Centerparcs Duitsland. twee volle weken luxe genieten in een Vip huisje met Sauna.

Een must: genoeg lees voer, en mijn kruik ben net een ijsbeertje in de avond zelfs in de zomer. En mijn duo wagen want zonder komen we nergens met Zilvian. En natuurlijk genoeg kleding.

Wat ik niet mee neem: Kilo's aan luiers en boodschappen die koop ik wel daar. De aldi daar verkoopt super goedkoop pampers. Dus op de terug weg zitten we stamp vol.

Dit jaar gaan we voor het eerts met een dakkoffer weg ivm met de 2 kids nu.

Leuke topic dit!

Wat neem ik mee naar Zuid-Frankrijk...

Euries ;)
Zonnebrand
Paspoorten
Zwemkleding
Kampeerspullen
Genoeg kleding
Luiers
Kinderstoel
Buggy

en nog veel meer....ik heb er heel veel zin in!!!!

Liefs Lientje

Zo min mogelijk! Vind het altijd zó erg om helemaal volgeladen op vakantie te gaan... soms moet het wel, maar ik boek altijd een huisje met zoveel mogelijk dingen al aanwezig hahaha. En meestal neem ik ook niet teveel kleding mee, mijn ervaring is inderdaad ook dat je vaak erg veel weer schoon mee terug kunt nemen...
Allemaal een fijne vakantie!
Gr's noor

Mee: genoeg geld idd,,haha,,standaard medicijnen,,zwemkleding en een lekker warm vest!!
En natuurlijk een goed boek, liefst 2-3
Niet mee, een tv of laptop!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan