ik ga proberen wat afstand te nemen.....

Bedankt voor alle lieve reacties.

Ik hou jullie zeker wel een beetje in de gaten hier en zal als ik zin heb ook melden hoe het mij vergaat....

Het ga jullie allemaal goed.
Hou je taai, geef de moed niet zo maar op en we blijven voor elkaar duimen voor een mooi wondertje en het liefst op korte termijn!!!

Dikke kus en veel liefs van mama Peet

Hi lieve Peet,

Hier nog een "oud" forum gangster... die ook niet meer mee kan komen op het forum en daarom heeft besloten eigenlijk niet meer te schrijven.. ik snap je dus helemaal. Alhoewel we hier allen dezelfde intense wens hebben.. de belevingswereld en situaties van de "oude rotten"  en "nieuwe pechvogels"  ligt toch echt uit elkaar.
Lieve meid, ik wens je met alles wat je gaat doen  heel erg veel succes en kracht toe.

Ik zit nu zelf trwns in een wederom nwe situatie... dacht dat ik het allemaal al wel kende.. heb aan de ltste poging die is afgebroken door overstimulatie 3 cystes overgehouden.. zouden na 1 cyclus weggaan... dus wachten op menstruatie.. zit inmiddels over de 40 dgn en helemaal niks...Morgen maar zknhuis bellen en  vragen  wat nu want  dit kan zo niet goed zijn.  Ik wil zo graag verder maar het  is ons  na de 1e miskraam lijkt wel niet echt gegund.. over 2 weken is het verlies van ons jongetje een jaar geleden.. en we zijn geen stap verder. BAH!  

Dikke x en giga knuf Scorpy

lieve mama Peet,

wat kan ik het me goed voorstellen.Het gaat je zeker niet in de koude  kleren zitten al die ZH bezoekjes en hormonen en behandelingen.  Moeilijk maar zeker begrijpelijk. Je kwaliteit van leven is ook belangrijk en je hebt al zo'n prachtig ventje dus daarvan genieten is zeker zo belangrijk. Maar ik hoop voor jullie gewoon op nog een wondertje.

Doe het rustig aan en ik duim dat het allemaal goed mag aflopen!

Liefs, Belle

Lieve mamma Peet,

wat moet ik zeggen, ik snap volkomen hoe je je voelt!
Ik hoop dat een beetje afstand nemen jullie wat rust geeft.

kan het niet laten om toch te zeggen:
wat zullen wij je gaan missen!!!!

heb je al eens aangegeven dat ik, en naar bleek meerder met mij, dat je toch wel een beetje onze moeder van het forum was geworden.

Ik hoop dat het geluk je snel toelacht en hopelijk hebben we tussen de bedrijven door een positief bericht van je!

Succes en tot gauw
Liefs Sylvia

hoi meiden,

bedankt voor alle lieve woordjes die hier geschreven zijn!
Ik heb nu bewust een weekje geen forum gezien en dat was soms best lastig.
Jullie zijn hier altijd een enorme steun voor me geweest, maar ik moest echt aan mezelf denken.
Met enkele oude rotten van het forum heb ik via de mail nog contact en dat is wel heel fijn.

Op dit moment gaat het best goed met me...
Ben inmiddels op het wachtbankje geschoven (onverwacht sneller dan ik dacht) en duim nu vreselijk voor mezelf... dat snappen jullie wel.

Ik hou jullie in de gaten, maar minder frequent en actief als voorheen...

Liefs en succes voor iedereen.

Peet

Terug
Bovenaan