ik ga zo een rekening openen voor de kleine

Wij hebben bij de rabobank een rekening geopend voor Emma, ze heeft wel wat geld kado gekregen maar niet zo heel veel. We sparen nu nog geen vast bedrag per maand maar als de spaarpot vol is ( die heeft ze 4 stuks ) dan storen we dat op haar rekening. We kregen het ikke boek en een spaarpot en een knuffel kado. Toch leuk...

Groetjes Monique

Hoi,hoi,

Wij hebben voor Evi ook een spaarekening geopend bij de rabobank.
We storten daar elk kwartaal de kinderbijslag op.
Dat hadden geld hadden we eerst niet en zullen we dus ook niet missen. En als we geld krijgen voor Evi storten we dat ook.

groetjes Sonja

misschien een tip:

bij de asn bank en triodos bank kun je spaarrekeningen openen voor je kleine die tegelijkertijd een goed doel steunen. Rente is dan wel wat minder, wat er moet ook wat naar het geode doel gaan he.

Door te sparen steunen wij nu kindjes in ontwikkelingslanden en onze eigen kleine. Ik vind dat een mooie gedachte.

boas heeft ook een spaarrekening bij de rabobank.daar gaat alles op wat hij van anderen krijgt.hiervan doen we grote aanschaffen(duur speelgoed,skelter,fiets,enz...)voor later hebben we een rvs-toekomstplan. 50 euro per maand sparen we en dat is inclusief uitvaartverzekering.op zn 18e komt er 10.000 euro vrij voor bv studie.we willen dit geld wel verdelen over al onze kinderen,anders word het wel een dure grap.maar ik vind t wel een supersysteem.

wij hebben bij senna's geboorte een raborekening gekregen met geld erop van mijn schoonouders!
vonden we erg leuk. ze wisten niet wat ze nou moesten kopen voor ons en dit vond ik echt helemaal super!
we storten alles erop wat elke keer in zijn spaarpot zit en we proberen de kinderbijslag erop te zetten. (als dat een keer niet uitkomt dan doen we dat niet)

groetjes marijke

Terug
Bovenaan