Ik geef teveel geld uit aan Lukas

A

Anoniem

Guest
Kennen jullie dat? Voor Lukas koop ik veel te veel. Leuke kleertjes, nieuw speeltje, autostoeltjes, leuke bandanas, een soort wetshuitje voor op vakantie, een zonnebril, stoere schoenen, leuke lakentjes, slabben, spenen, en ik kan nog wel even doorgaan.

Mamma zelf schiet erbij in. Ik moet nodig naar de kapper, nieuwe kleeren voor mezelf etc. Maar het is zoveel leuker om voor Lukas iets te kopen.

Annemieke

Oh ja hier nog een. Alles is Yoëll, yoëll en uhm voor yoëll.
Maar gister heeft mama zichzelf een paar (puma) zomerschoen (hoe kan het ook anders) cadeau gedaan. Maar eh daar tegenover een paar teenslippertjes met elastiekje over de achterkant voor Yoëll
Zal nog wel even zo blijven, denk je niet.

Pauline

umh dat komt me bekend voor iris heeft zoveel in de kast hangen en nog weet ik niet wat ik haar aan moet doen.
ze had een zeer leuk rokje maar geen t-shirt voor er op dus heb ik gister twee t-shirts gekocht.

ik koop alles van winnie the pooh wat ik zie zelfs een rood pakje terwijl ik niet van rood hou. en een blouse vond ik zo leuk dat ik hem alvast in maast 92 heb gekocht kan ze die dan ook nog aan.
iris heeft als een aantal kleren in 86 en 92 omdat ik die zo leuk vond.
erg ben ik. ze zeggendat het minder wordt als ze ouder worden.
groetjes petra

Heeeeeeel herkenbaar dit!!

Enne Petra, dat het minder wordt als ze groter worden klopt ook niet hoor, tenminste in mijn geval niet!

Heb voor alledrie de meiden echt veel kleren, terwijl ik zelf amper weet wat ik aan moet trekken!
Maar ja, als ik voor mezelf ga winkelen kom ik terug met kleren voor de dames!

Maar als ik iets zie hangen stel ik me al helemaal voor hoe lief het zal staan, en ja, dan ben ik verkocht hè!!

Ik ben ook zo erg, kan ook niet de stad in lopen zonder iets voor Danique mee te nemen.
Haar kast puilt ook letterlijk uit.
Maar er zijn ook zoveel leuke kleertjes zucht.

Liefs Ilse mv Danique

O, gelukkig dat ik niet de enige ben met een "koop voor je schatje-ziekte"

Ik koop echt vanalles voor Tessa, in de stad en op internet. Alles is leuk en alles is schattig. Alleen staan er al 2 verhuisdozen vol kleren e.d. op zolder die allemaal te klein zijn..sommige heeft ze 2 keer aangehad......

En H&M is ook wel echt vervelend:  Kleding voor mij en een baby en kinderafdeling...Dinsdag "eventjes" een truitje voor mij kopen...kwam met een grote zak kleren voor Tessa (en 2 truitjes voor mezelf) thuis....(en € 103,- lichter)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Ik weet precies wat jullie bedoelen,ze moeten die kleertjes niet zo leuk en schattig maken..ik koop ook veel te veel.Het is ook overgeslagen op haar Oma.Ons Tess is haar enigste kleindochter tussen drie kleinzoons,dus komt ze ook iedere keer met iets leuks aanzetten(wel heel lief hoor van die Ma van me)Haar kast klapt dus ook bijna uit z'n voegen...hahaha..

Groetjes Kitty en Tess.

ooooooooooh dat heb ik ook! Vooral voor Lior, dat meisje heeft ZOVEEL kleren!! Omover speelgoed nog maar te zwijgen.. .mijn moeder zei laatst tegen me "nou, ze heeft meer stijl dan haar moeder hoor!". Ik kon alleen maar denken "ja dat komt omdat mama geen geld meer overheeft voor zichzelf!!"

Terug
Bovenaan