Ik geef teveel geld uit aan Lukas

Nou mijn kids komen ook om in de kleding en dat is niet alleen de schuld van mij (voor een groot deel wel) maar ook van de oma's tante's ooms.

Nick krijgt ieder jaar puma schoenen van mijn broer en daar kun je toch geen nee tegen zeggen

Groetjes sandra

Hier nog een,.. Bijna de helft van m'n salaris gaat naar de kleine.. Leuke kleren, speelgoed, schoentje etc etc..

Mama loopt er als een dooie hond bij.. Heb serieus niks fatsoendelijks  in de kast hangen, heb nodig schoenen nodig etc etc..

Steeds neem ik me voor eens wat voor mezelf te gaan kopen en vaak bedenk ik me dat op het einde van de maand als er niks meer te kopen valt. Zo gaat het steeds weer..
Ondertussen baal ik er zo van dat ik het écht niet meer leuk vind en ikke ook eens royaal wil gaan shoppen voor nieuwe kleding.. Maar ik moet zoveel nieuwe spullen hebben dat ik toch echt eerst de lotto moet winnen.. zucht.. Het is ook werkelijk zo als je je niet leuk kunt kleden je jezelf ook soms niet meer leuk vind

Heb wat dat betreft een hekel aan deze maatschappij omdat alles zo stinkend duur is,..

Ach we kloten maar wat aan.. Maar deze mama moet zichzelf eens niet zo vergeten en alles weggeven aan een ander..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan