Ik geloof, dat ik denk, dat ik...

Oja, heb zelf al naar de poli Gyneacologie (ziekenhuis controle en tevens ziekenhuisbevalling) gebeld, heb 19 feb. mijn eerste echo!!
Vind het echt spannend...

Heb helemaal geen klachten, terwijl ik bij de eerste zwangerschap verschrikkelijk pijnlijke borsten had...

hallo meiden

ik had vorige week ook een positieve test.
@ friezinne

niet elke verloskundige geeft in het begin een echo
ik woon zelf in friesland (en heb het idee jij ook vanwege je naam) maar mijn vk geeft dus niet standaard een echo in het begin er moet dan een reden voor zijn zoals bv een onregelmatige cyclus. (ik zeg dus ook dat ik dat heb om die echo te kunnen krijgen, heel nederland krijgt em en bij deze vk alleen als er een reden is)
zou even op de site van de vk kijken wat ze bij een eerste afspraak doen dat staat er vaak wel op en ook van die echo wel

hoi Juppie,

Inmiddels heb ik mij aangemeld bij de verloskundige en ik krijg bij het eerste gesprek een termijnecho. Ik hoop zo dat er dan wat te zien zal zijn. Het is best nog pril. Het zal op 11 februari zijn omdat ik de week erna met vakantie ben...

Maar goed wel direct een echo dus. Wat raar dat dat bij de jouwe anders is dan. Waar woon jij in de buurt? Ik woon in smallingerland (wil liever niet specifieker, misschien leest er wel een bekende mee!)

groeten

Hallo Allemaal,

allereerst gefeliciteerd met al jullie zwangerschappen! Klinkt leuk zo...

Zelf weet ik het nu een week... Ben volgens de kalender 7 okt uitgerekend.

Wij zijn zwanger geraakt via ICSI en ik kan het nog steeds niet geloven! Ben zo bang nog.... Hebben jullie dat ook?

Liefs C.

@ friezinne

oh maar dan weet ik wel waar je ongeveer zit hoor.
ik zit in de omgeving van franeker.

heb gister mn vk gebeld voor een afspraak en krijg nu opeens wel een termijn echo kun je zien hoe snel het veranderd mn eerste is in 2007 geboren toen was het nog niet zo. ze hebben het dit jaar veranderd en dat is natuurlijk alleen maar mooi ik heb de 25e de echo heb er zo zin in ben zo beneiuwd

Hoi Juppie

spannend he! Wel mooi dat je toch niet meer al te lang hoeft te wachten! Ik heb volgende week woensdag de eerste echo en ik ben erg benieuwd! Ik vind het zo raar dat er (misschien?? waarschijnlijk??) een kindje in mij groeit terwijl ik dat niet voel...

Ik heb op het moment ook niet heel veel kwaaltjes meer dus ik weet het allemaal niet zo goed. Ik kan niet wachten tot het woensdag is! zucht...

groeten

Terug
Bovenaan