Sinds een half jaar ben ik trotse mama van onze dochter. Ik hou zielsveel van haar en geniet van de momentjes samen als ze lacht, lekker speelt of zo lief uit haar ogen kijkt. Samen wandelen echt heerlijk. Maar soms weegt alles ook zo zwaar. Verlang ik terug naar ons oude leven. Mijn man heeft een eigen bedrijf dus werkt veel en is veel weg waardoor veel zorg op mij neer komt. Ik werk nu zelf weer 1 dag per week en het is fijn om er even tussenuit te zijn. <br />Soms ben ik zo moe en breekt het me op snachts of sochtends vroeg eruit te moeten. <br />Voel me soms eenzaam, vooral nu in de lockdown. Gelukkig komt familie vaak langs.<br />Moet ik actie ondernemen met deze gevoelens of hoort het erbij? Ik merk dat ik echt moet (moest) wennen aan het moederschap en breekt het me soms op dat er zo weinig tijd voor mezelf over blijft en je bijna heel de dag met je kindje bezig bent. Ook zijn de dagen allemaal zo hetzelfde.<br /><br />En dan is er ook nog zoiets als de was en schoonmaakwerk, dat stopt ook nooit haha. Maar dit kan ik al redelijk goed loslaten.<br /><br />Lieve groetjes Kaat<br />