Ik haat

Ik was even aan het rondneusen geweest bij de andere forums.Ik vraag mij af of dit een grap is van iemand of dat Moi dit werkelijk heeft ingetikt.Dit zou een erg laag niveau zijn.

Het is ook allemaal een beetje uit zijn verband getrokken geloof ik. Laten we het weer gewoon hebben over hetgeen waar dit forum voor bedoelt is:zwanger (willen) worden en laat iedereen doen wat ie leuk vindt op dit forum, zonder anderen lastig te vallen. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening

Lieve moi, je hebt helemaal gelijk! Ik wilde niet meteen mijn verhaal aanvoeren als tegenpool bij het geneuzel over groepjes van kanjer. Dank dat je het even voor me opnam! Mijn nette verhaal was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld, maar goed.... geschreven woorden komen soms anders over dan wanneer je ze gezegd had.
Liefs, el.

Hoi moi,
IK weet niet of je weet wat haten betekent,maar haten doe je ergste vijanden.En als je iedereen die op jullie berichtjes reageert als vijanden ziet,ben je volgens mij toch verkeert bezig.
Waarschijnlijk zul je mij nu ook haten omdat ik op jouw berichtje reageert.
Maar volgens mij heb je daar meer jezelf mee.En heb jij een erg groot probleem en ik denk trouwens ook niet dat el hier in meegesleept wil worden.
Phoebe

Moi,
IK lees net het berichtje van el boven mij,dus ik neem terug wat ik over haar zei,ik hoopte voor haarzelf dat zij het niet met je eens was

Terug
Bovenaan