Ik haat

Weet je wat ik haat? hondepoep onder mijn nieuwe schoen, mensen die lelijk doen tegen elkaar, slecht weer tijdens mijn vakantie, twee miskramen achter elkaar, dat mijn nichtje op 7-jarige leeftijd is gestorven aan een hersentumor, het feit dat mijn moeder kanker heeft,dat alle vrouwen op dit forum elke maand weer verdriet hebben omdat zwanger worden niet lukt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Waar gaat dit over zeg! Ik ga wel naar een ander forum, want dit is echt kinderachtig. Laten we ons bezighouden met echte dingen.

Hoi Moi en natuurlijk ook El.
Allereerst voor El, wens je veel geluk voor de komende tijd. Heb ook een miskraam gehad met 11 weken, weet wat je doormaakt. Wil je wel even vertellen dat ik 8 maanden later weer zwanger ben geworden en heb nu een lekker ventje van twee jaar. Dus laat de moed niet zakken, wat je volgens mij ook niet doet.
Lieve Moi,
Laat je aljeblieft niet zo opjutten, door al die berichtjes. Als er iemand hier recht van spreken heeft, ben jij dat wel. Lees al een aardig tijdje mee en reageer heel af en toe. Kreeg in het begin een heel aardig welkomsberichtje van jou en heb heel veel lieve aardige en opbeurende en meelevende dingen van jou gelezen. En juist jij laat je zo van de wijs brengen door een paar meiden die niet zo tactisch zijn? Kom op we kunnen je niet missen. Laat ze maar lekker zeuren. Schrijf lekker berichtjes aan El als je dat wilt. En ik blijf met jullie meelezen. Groetjes Arina.

Terug
Bovenaan