Ik had afgelopen donderdag 24-08 NOD....

quote: roeltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2006 13:41:57'));

he hoi,

Ik had afgelopen woensdag mijn NOD. Nog steeds niks. is inderdaad raar. Heb ik de tussentijd al twee testen gedaan. Bij de eerste dacht ik een streepje te zien en bij de laatste was die negatief. Ik ben heel moe en misselijk, maar ja moet nog even wachten.

Veel sterkte.

lfs roel

He Meissie,

Hoe staat het bij jou? Heb je nog eens een testje gedaan? Of zijn de rode duivels ondertussen al gearriveerd?
Bij mij nog steeds niks...
Vandaag lekker gewerkt, dat geeft goede afleiding! Wanneer er niets gebeurt ga ik donderdagmorgen een test doen. Dan ben ik een dagje vrij... En één week overtijd, lijkt mij een zeer geschikte dag!

Duim voor je!
Liefs, Juffy

quote: nicole1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2006 09:14:27'));

Hey meid,

Wat lees ik nu??? Hebben die 6 weken vakantie misschien goed werk geleverd. Ik hoop het echt voor je.
Dan hoef je volgende maand die ellende niet meer in.

Laat snel wat weten. Zit in spanning hier. Jij ook neem ik aan.

Veel lieve groetjes

Nicole

Ha Nicole,

Ik geloof er zelf nog niet zo hard in. Denk zelf dat het nog ieder moment kan losbreken....
Daarom wil ik tot donderdagmorgen wachten. Dan ben ik echt één week overtijd....
Ene kant heel verwarrend, andere kant heel spannend! Zou prettig zijn als ik die behandeling niet hoeft te ondergaan....

Liefs, Juffy

Hoi Juffy,

En? Hoe staat het er vandaag voor? Stoer dat je tot donderdag kan wachten hoor!
In ieder geval: HEEL VEEL SUCCES en laat die stomme rode duivels maar 'ns keertje lekker oprotten haha!

Groeten, Saar

Jeetje spannend hoor...
Ik hoop dat er vandaag nog geen rode duivels zijn gekomen en dat je donderdag kan testen...

Liefs Leah

Wat een lieve medelevende berichten!

Er is nog steeds niks te zien. Alhoewel ik zelf vanalles voel. Alsof er een beginnende ongestelheid aan zit te komen...
Komt misschien ook omdat ik er op zit te wachten.

Mijn mannetje heeft alvast een testje gekocht. Had graag dat ik deze morgenochtend gebruik, maar als ik hem morgen kan weerstaan wil ik toch wachten tot donderdagmorgen. Dan zou ik 1 week overtijd zijn....
Begin het nu toch ook wel een beetje spannend te vinden!

Ik laat weten wat het geworden is: ongesteld of zwanger?!

Liefs,

Juffy

Terug
Bovenaan