Ik had het mezelf zo beloofd...

hoi karin

het klinkt alsof je goed bezig bent hoor!
8 voedingen is hartstikke goed/ normaal. en zo te lezen drinkt ze dan ook naar behoren.

dat loslaten doet Swen ook weleens. meestal is dat tijdens de TSR. dan gaat het wat te snel voor hem lijkt het wel.

Tja swen groeit als kool, dus we kunnen niet echt vergelijken, maar Swen is natuurlijk geboren met een veel lager startgewicht.

groetjes en succes met de bv!

Hey,

Dani d'r geboorte gewicht was 4500 gram en ze is nu 9,5 week. Ik moet zo naar het buro voor de spuitjes en even wegen.. Ik geef ook nog BV dus ben benieuwd.

Groetjes

Noortje krijgt ook nog volledige BV.
Ze woog bij d egeboorte 4800 gram. Met 9 weken was dit 5755.
Ze is nu 11 weken.
Heb het idee dat ze de afgelopen twee weken een groeispurtje heeft gehad.

Ik probeer om om de vier uur te voeden.
7:00-11:00-15:00-19:00-23:00 en dan nog een keertje 's nacht.

Als ze echt honger heeft tussendoor dan krijgt ze ff een slokje.
Maar ben er wel achter dat niet ieder huiltje honger is!

klopt.. niet iedere keer is het honger...
maar wat ik wel moeilijk vind, is nu hij zo lekker kan sabbelen op zijn hand. of hij dan honger heeft, of gewoon lekekr sabbelt.
dat verschil herken ik nog niet zo!

sabelen op handjes is volgens mij echt iets wat bij deze leeftijd hoort. Willem doet dat nu ook heel vaak en ook net na een voeding dus het is geen teken van honger maar het ontdekken van zijn handjes. Onzekerheid over voldoende voeding blijft denk ik altijd je wil het heel goed doen e ndan ook nog van die rotopmerkingen dat werkt ook niet mee. Maar ik trof laatst iemand met een vierde kind en ze is nog net zo onzeker al ik. Ik weet nu wel dat een kindje van ruim 3 maanden soms heel snel klaar kan zijn met drinken.
Dat je kindje tevreden is lijkt me het belangrijkste.

Terug
Bovenaan