ik heb angst!

Ik heb hier ook welleens last van gehad en heb het nog welleens.
Ik ben toen naar mijn ha geweest en het bleek om hyperventilatie te gaan(ik was altijd erg angstig en gespannen).
Ik denk dat bij jouw ook alles wel ok is hoor.
Maar ik kan heel goed begrijpen dat je je er druk om maakt,het is namelijk ook geen prettig gevoel.
Het komt allemaal wel weer goed.
Straks heb jij een prachtig gezond kindje.
Heel veel sterkte en geluk met de zwangerschap en de tijd erna!!
 
Hi!
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb nog geen 'hartkloppingen' gehad, maar voorheen heb ik dat ook regelmatig (gehad). Ik raad je aan om wanneer je het een dag frequent hebt naar je huisarts te gaan: hij/zij maakt dan een hartfilmpje. Daarop kan hij echter pas wat zien als jij er ook op dát moment last van hebt. Bij mij is dat filmpje dus gelukt en het blijkt in de familie te zitten. Ik vond het ook eng, maar hij verzekerde mij dat het geen kwaad kon. Hij kon me eventueel wel Bèta-blokkers voorschrijven (medicatie),maar dat zou puur voor het vervelende gevoel zijn. Ik denk trouwens ook niet dat je die tijdens zwangerschap mag slikken. Een tip die bij mij werkelijk lijkt te werken is twee maal daags visolie-capsules slikken. Die mag je juist ook tijdens je zwangerschap (heb het ook de huisarts nog gevraagd). Het zijn capsules met omega-3 vetzuren erin die goed zijn voor hart- en bloedvaten! Succes!!
 
Terug
Bovenaan