Ik heb echt even advies/raad/tips nodig!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb echt even advies nodig over het volgende.

Vorig jaar augustus heb ik een miskraam gehad, na de curretage heb ik een lisexie ondergaan, dit ivm pap IIIB uitslag.

Ben na de lisexie weer aan de pil gegaan, maar in december 2008 kreeg ik weer tussenbloedingen, op advies van de gyn gestopt met de pil.

Vandaag ben ik naar de gyn geweest voor die bloedingen, hij heeft een echo gemaakt en daar was op te zien, dat ik een cyste in mijn linkereierstok heb zitten, ook zag hij verdikt baarmoederslijmvlies en dat ik een eisprong heb gemist.  Heb een kuur primolut meegekregen, moet mijn temp gaan bijhouden en hij adviseerde om een maand ovulatietesten te gaan gebruiken, om te kijken of ik een eisprong ga krijgen.

Nu heb ik vandaag dus een ovulatietest gedaan en de linkerstreep is vele malen donkerder dan de rechterstreep, dus krijg ik mijn eisprong binnen 24 tot 36 uur
(zoals het in de bijsluiter staat)

Hoe kan dat nou!!! De gyn zegt dat ik mijn eisprong heb gemist en zag ook dat deze er nog niet aan zat te komen!
Ik heb even gegoogled en wat ik las, is dat verdikt baarmoederslijmvlies ook kan duiden op het begin van een zwangerschap.

Al met al ben ik dus echt heel erg in de war en weet ik op dit moment niet wat verstandig is. Moet ik een zwangerschapstest doen? De komende 4 dagen die andere ovulatietesten doen en kijken wat daar uit komt?

Ik hoop snel wat van iemand te lezen

Groetjes Leontine, mama van Dayden!

jeetje zeg wat een verhaal.
ik heb van dat verdikte slijmvlies nog niet gehoord, het zo kunnen.
ik kan je verder niet helpen maar wens je veel succes met alles.

ps. zijn jullie nu wel bezig om zwanger te raken.

groetjes kim

hey,

misschien klinkt dit een beetje gek hoor maar is het niet mogelijk dat je een 2e eiersprong hebt? er zijn namelijk weldegelijk vrouwen die 2 eiersprongen kunnen hebben in de maand(dat hoeft natuurlijk niet iedere maand zo te zijn).

verder zou t indd kunnen zijn dat je zwanger bent,want een vrouw die zwanger is maakt meer slijm aan dan een vrouw die niet zwanger is.
wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden?

groetjes droppy

Hoi

Amai ook al een heel verhaal meid! Kan me best inbeelden dat je 't noorden beetje kwijt bent.
't Beste om uit te maken of je al dan niet zwanger bent, is een bloedtest bij de ha.
Die kan jou dan met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet!
Hopelijk ben je iets met mn raad!

Succes en kop op!

Babeken

Och ja, vergat nog te zeggen dat ze dan ook kunnen zien in je bloed hoever je in je cyclus zit. Dus indien je niet zwanger bent, kunnen ze wel weten of je eisprong nog moet komen of niet...En wanneer je deze ongeveer mag verwachten.

Babeken

Wat ben ik blij een aantal reacties te lezen!!

Zal even reageren op jullie vragen.

Wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden, zou ik echt niet weten. Ik word namelijk bijna nooit ongesteld als ik de pil niet slik
Of ik een 2e eisprong heb zou ik ook niet weten, neem aan dat de gyn dat ws wel zou hebben gezien?

Ik heb trouwens de ovulatietesten van de kruidvat gekocht, ik las vanavond in een ander topic dat deze testen niet zo betrouwbaar zijn, omdat ze vaak een hele week een positief resultaat geven.
Weten jullie welke testen wel goed zijn?

Zwangerschapstest heb ik vanavond gedaan en daar kwam niet zwanger uit.

En ik zal morgen even de ha bellen, om te vragen of ik een bloedtest kan doen. Om te kijken hoe ver ik in mijn cyclus ben! (goede tip trouwens, wist ik niet eens!)

Groetjes Leontine

Mja, heb er (helaas) al ervaring mee... Heb namelijk net een buitenbaarmoederlijke zwangerschap achter de rug (dec), deze hebben ze via een kijkoperatie verwijderd. Begin januari ben ik dan op controle gemoeten. Ze hebben dan mijn bloed getest om te kijken of mijn cyclus op gang was gekomen. Toen wisten ze me te zeggen dat ik op 2 a 3 dagen voor mijn eisprong zat en dat klopt want ben nu ongesteld,
Eens dit achter de rug kunnen we er terug volop voor gaan! Ben al aant het aftellen!

Laat allesinds het resultaat weten hé!

Groetjes

Hoi Leontine

Wat een verhaal zeg! Ik las dat je het over ovulatietesten had. Ik heb zelf die van Predictor gebruikt om wat meer duidelijkheid te krijgen, aangezien mijn eerste cyclus 44 dgn duurde en die daarna 26 en 31 dagen. Ik wilde daarna eigenlijk die van sensitest online bestellen, maar ik ben die ronde zwanger geworden!
Ik hoop dat je wat duidelijkheid kan krijgen van de huisarts of dat anders de ovulatietesten voor je gaan helpen.

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan