Ik heb echt even advies/raad/tips nodig!!

Hai daar!

Zoals ik al eerder melde, had ik gister ovulatietesten van de kruidvat gekocht, deze waren gister en vandaag positief(dus dat ik een eisprong had)
Nu heb ik vanochtend ook de ovulatietesten van predictor gekocht en deze geven negatief aan  Zou het komen doordat de kruidvattesten goedkoop zijn?

Ben gister ook begonnen met tempraturen, mijn 1e temp was 37.0 en vandaag was hij 37.2.
De normale lichaamstemp. is rond de 36.5 toch?

Groetjes Leontine

lieve bella,

de temperatuur is van iedere vrouw anders!
en je moet wel beginnen met temperaturen vanaf dag 1 van je cyclus en dus niet halverwege.

Hey Leontine.

Wat raar dat de 2 testen verschillende uitslag geven. Ik hoor dan wel vaker wat minder positieve dingen over de ovulatietesten van de kruidvat. De testen van predictor werkten bij mij heel goed. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!
De normale lichaamstemperatuur ligt tussen de 36.6 en 37.4. Bij sommige vrouwen gaat de temp rond de ovulatie wel omhoog, maar bij een vriendin van mij zat haar temp 4 maanden lang gewoon op hetzelfde.

Groetjes Eva

tussen de 36.6 en 37.4 us erg rekkelijk om je eiersprong in de gaten te kunnen houden.

mijn temperatuur is voor de eiersprong 36.4 en na de eiersprong is hij 36.7 a 36.8

normaal gesproken zou je zeggen dat 37.0 heel normaal is maar daarom is ieder lichaam ook anders,ik ben altijd best koud van temperatuur en ook altijd al geweest.

groetjes droppy

Goedemorgen!

Het spoort voor geen meter in mijn buik hoor! Ik kreeg gisteravond krampen, alsof ik een menstruatie moest krijgen, ik toch maar even naar de wc...en ja hoor...ongesteld

Het was weliswaar niet zoveel, maar ik heb toch maar wat ingedaan (sorry voor de onsmakelijke details) En vanochtend was het weer weg!! Foetsie..geen druppeltje bloed te zien

Ben nu echt in de war...volgens de gyn zat er vorige week nog geen eisprong aan te komen, had ik er eentje overgeslagen en had ik veel baarmoederslijmvlies.
Voor mij is het ook wel een beetje vaag, dat ik precies 28 dgn na mijn laatste menstruatie, met het stoppen van de pil een beetje heb gevloeid.
Is me nog nooit gebeurd, ik ben heel erg onregelmatig ongesteld, word het misschien maar 3 keer in een jaar(als ik de pil niet slik)

En ik ben een muts, durf de gyn niet te bellen, ben zo bang dat ze me een zeikerd vinden

Groetjes Leontine

Ben ik nog een keer!

Nou het is aan het doorzetten hoor!! Mijn menstruatie!

Groetjes Leontine

Terug
Bovenaan