ik heb een baby van 6 maanden maar wil weer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik zal me even voorstellen ik ben nieuw hier ,

mijn naam is naomi ik woon samen met mijn man in hoogvliet we hebben een kleintje van 6 maanden maar ik verlang zo erg om weer zwanger te zijn lekker allemaal nieuwe kleertjes te kopen nieuwe babykamer inrichten en het mooiste van alles een schattig klein babytje weer maar nou is mijn punt ik ben 6 maanden geleden van ons dochtertje  bevallen en ik wil zo graag weer een kleintje erbij en nou is mijn vraag is dat niet ietsje te vroeg ik weet wel dat ik eerst lekker moet genieten van me dochtertje en dat doe ik ook met volle teugen, maar ik wil zo graag een lekker compleet gezinnetje hebben een broertje of zusje erbij voor me dochter en lekker genieten niet dat ik nu niet blij ben met alleen me dochten dat niet maar ik wil het gewoon weer graag nou is mijn vraag:wat vinden jullie hier van?eerlijke andwoorden svp ;)

groetjes naomi

Hoi hoi,

Ik kan je goed begrijpen,want zelf heb ik t ook namelijk!

Ýk ben vorig jaar juni bevallen van een dochter(nu 10 maandjes)en we zijn ook druk aan het klussen voor nog een kindje.
Helaas heb ik in mrt een mk gehad,maar we gaan er weer helemaal voor!

Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor als je nu weer zwanger zou zijn,ligt er ook helemaal aan hoeveel jezelf aankunt denk ik!

Succes meid!

liefs Caro

quote: caro reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2006 23:12:40'));

Hoi hoi,

Ik kan je goed begrijpen,want zelf heb ik t ook namelijk!

Ýk ben vorig jaar juni bevallen van een dochter(nu 10 maandjes)en we zijn ook druk aan het klussen voor nog een kindje.
Helaas heb ik in mrt een mk gehad,maar we gaan er weer helemaal voor!

Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor als je nu weer zwanger zou zijn,ligt er ook helemaal aan hoeveel jezelf aankunt denk ik!

Succes meid!

liefs Caro

hoi caro

bedankt voor je berichtje!

ik ben blij dat er nog meer vrouwen zijn die hetzelfde denken als ik oow ik kan echt niet wachten tot dat het weer zover is maarja ik moet in ieder geval nog tot 6 juni wachten totdat ik weer kan beginnen met zwanger worden want ik heb die elendige
prikpil maarja dat komt wel goed joh maar ffies tussedoor met hoe oud beginnen kinderen eigelijk met kruipen hihih

groetjes naomi

Hoi hoi,

Kan me voorstellen dat je nu al erg ongeduldig wordt,dat ben ik nl ook

Wanneer baby`s beginnen te kruipen is verschillend,onze dochter Alyshia begon te kruipen met ong.8 maanden,nouja kruipen ze sleept zichzelf voort met haar armpjes en ze wordt er steeds handiger in
Ze probeert nu af en toe wel om haar knietjes onder haar kontje te schuiven maar dit lukt haar maar even en dan glijden haar knieen weer onder haar vandaan,erg lachwekkend hoor!

Dus als het goed is duurt het niet zolang meer voordat je kindje begint met kruipen!

liefs Caro

hoi,

ik kan me goed voorstellen dat je weer een kleine erbij zou willen.
en als jullie gevoel er goed bij is waarom dan niet?
veel succes!!!
wijzelf  gaan voor de eerste en ben nu vier dagen over tijd.(derde ronde)  errug spannend dus!!

groetjes angela

in principe is het geen probleem dat je zo snel al weer zwanger wilt worden, ik vind dat juist wel leuk 2 kindjes zo kort op elkaar.
alleen je moet fysiek wel helemaal weer fit zijn. want je lichaam heeft best veel te verduren.
mijn nicht heeft 3 kindjes heel vlak op elkaar gekregen en kreeg heel erg last van bekkeninstabiliteit. bij de derde zwangerschap kon ze dan ook bijna niks. en na de derde bevalling werd haar dan ook aangeraden nooit meer zwanger te worden want dan zou haar lichaam er helemaal 'kapot' aan gaan.

veel succes, groetjes sandra

Hi,

Ik ben Nina en heb een dochter van 5,5 maand.
Na deze cyclus zijn we van plan om een te zien wat er gaat gebeuren.
Condooms gaan de la in en we zien wel.
We hebben 2 jaar op onze dochter moeten wachten, dus ik verwacht niet dat het ineens snel raak is, zeker niet als we nog niet volgens schema gaan klussen. En mocht het wel zo zijn, dan is dat alleen maar leuk.

Mijn dochter is snel met alles. Ze beweegt zich nu al achteruit de kamer door. Gaat eerst op haar knieen zitten en schuift dan achteruit. Haha is haar regelmatig onder de bank vandaan.

Ik geniet met volle teugen van ons meissie. Natuurlijk heb ik na een moeilijke nacht wel eens twijfels. Maar sta toch te popelen om het allemaal nog eens te mogen meemaken. Ik had een goed leven voordat ze kwam, maar ze heeft alles veranderd en dus ook mij veranderd.

Nina

Ik snap je helemaal, heb zelf een dochtertje van bijna 8 maand en kan ook niet wachten om weer zwanger te raken,maar ik geef nog borstvoeding en er is in de verste verte nog geen cyclus te verkennen, dus word nu wel een beetje ongeduldig.

Maar als je je goed voelt kan het volgensmij helemaal geen kwaad om weer zwanger te raken hoor!!!

Heel veel succes ermee!!

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan