ik heb een baby van 6 maanden maar wil weer zwanger worden

Das toch leuk dat je nog een kindje erbij wilt en het liefst zo snel mogelijk?
Als je gevoel zegt dat je daar goed aan doet is het toch goed? Ik hoop dat het ook snel raak zal zijn dan.
Veel succes en geluk

Hoi dames ik zit er namelijk juist mee. Ik ben 6 maande geleden bevallen maar ben nu ook zwanger. Hb gister test gedaan en die was positief. Nu weet ik ni wat ik moet doen want dit wordt dan wel mij derde kindje oudste is 5 jaar. En tis best wel lastig met de vader vn me baby en die ik nu in buik heb. Ben egt zwaar aan het twijfele of ik het wil houden of weg laten halen. Iets wat ik liever ni wil maa ja ....  pleas aub geef tips wat het beste zouu zijn ik zelf weet het allemaal niet meer.

Dit is een beslissing die alleen jij kan nemen. Red je het financieel, heb je genoeg mensen om je heen, wil je (ooit) graag een derde kleintje? 
Ik ken genoeg meiden die zonder vader zijn opgegroeid, ook van bewust alleenstaande moeders. Zo lang de moeder stabiel is kan dat best is mijn ervaring. En mocht de vader wel contact willen houden kan dat toch ook? 
Andere ervaring uit m'n omgeving is dat je van een abortus waar je niet 100 procent achter staat nogal veel spijt en problemen kunt krijgen. En ik lees uit je bericht dat je dat liever niet wil..

Terug
Bovenaan