ik heb een dip

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen meiden,

nou voor mij geen goeiemorgen want ik voel me niet zo goed! ik ben volgens mij ongi geworden (er komt zwarte dikke klonten uit....sorry) en mijn temperatuur was vanmorgen weer laag! dus op naar ronde 6 maar!

maar ik heb besloten het anders aan te gaan pakken, volgende week ga ik naar de huisarts (heb al een afspraak gemaakt). ik wil het voorleggen dat we circa 7 tot 8 maanden bezig zijn maar dat ik nu voor de 6x ongi word omdat ik zo'n lange cycles heb! en ik wil vragen of ze daar wat mee kan! ook ga ik geen ovulatietesten meer kopen en ik ga niet uitrekenen wanneer mijn volgende NOD is (voor kat: je hoeft mij niet op de nod lijst te zetten de komende tijd).

ik heb vanacht een tijd wakker gelegen en heb er goed over nagedacht!
ik heb er even geen zin meer in gewoon!
als je een cycles van rond de 4 weken hebt is veel leuker, want er word geadviseerd dat je ong vanaf dag 10 begint te klussen totdat je zeker weet dat je ovulatie is geweest! nou dannhoef je ong maar een weekl om de dag te klussen! ik moet dan bijna 3 weken om de dag klussen! en dat is veeel hoor ( begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk hoor met mijn vriend...hihihi) maar om de dag, ik heb gewoon niet om de dag zin! ja de 1e twee weken zijn leuk, maar dan in de 3e week ga je meer van 'nou zullen maar even want ik heb denk ik bijna ovulatie' dat is niet leuk, niet voor hem en niet voor mij! asl de ovulatie is geweest en we hebben een paar dagen niet geklust en we klussen dan weer eens om de zin, heb ik het veel meer naar mijn zin! omdat je het dan om andere reden doet! begrijp me niet verkeerd! ik wil dolgraag een kind, ik wil niet liever! en ja ik moet er even wat voor over hebben, maar we zijn nu ong 7 maande bezig zelfs bijna 8! ik vind het gewoon even niet leuk meer, om die lange cycles en dat je zolang moet wachte totdat je eindelijk ovulatie hebt! dan moet je gewoon zolange tijd klussen en dan klus je gewoon omdat je zwanger wilt worden en niet omdat je zin in seks hebt! snappen jullie mij een beetje....hihihihiihih

misschien zeur ik wel hoor, er zijn meiden die allanger bezig zijn en daar denk ik dan ook wel aan! maar waarom voel ik mij dan nu zo, ik baal echt! ik wil meiden die langer bezig zijn niet voor het hoofd stoten, ik wil gewoon even mijn ei kwijt

ik wil het de komende tijd even op een laag pitje zetten en er niet te veel mee bezig zijn (ga ik proberen tenminste). ik koop geen ovulatietesten en bereken niet mijn nod of ovulatie! en ik ga gewoon regelmatig klussen de komende tijd en dan niet standaard om de dag! en ik ga even naar de huisarts, misschien dat zij wat tips heeft of wat aan mijn lange cycles kan doen! en voor de rest, ik zie het dan wel!
misschien is het nu binnenkort zo raak!

ik denk dat ik hier ook wat minder zal komen, natuurlijk ga ik jullie verhalen wel lezen, maar ik wil me even afzeidig houden! ik hoop dat jullie mij begrijpen! en dat jullie mij geen zeur vinden!

wat een lang verhaal he, maar ik moets het even kwijt!

ik wens jullie allemaal veel succes de komende tijd met kindjes maken...hihihi

en tot gauw en misschien heb ik de volgende keer wel goed niewus als ik weer kom, ik ga zeker nog wel ven vertellen wat de huisarts gaat zeggen tegen mij, want misschien zijn er ook wel bruikbare tips voor jullie bij!

liefs Wilma

Hoi Wilma,
Ik snap wat je bedoeld. De afgelopen twee maanden ook meer "op de klok" geklust en dan is het spontane er toch wel een beetje af. En jij met je lange cyclus is echt niet tof. Ik denk dat je een wijs besluit neemt om even wat afstand te nemen en weer lekker spontaan te gaan vrijen. Naar de huisarts kan nooit kwaad. Misschien dat ie nu nog geen actie onderneemt maar misschien kan hij/zij je toch even gerust stellen.
Balen zeg toen ik maandag las dat je nog niet ongi was had ik toch wel een beetje hoop dat je zwanger zou zijn.
Hopelijk kun je ons snel laten weten dat het wel zo is.
Sterkte Juup

Ik hoop dat je het van je af kan zetten. Want naar 18 ronden klussen, 4 miskramen binnen een half jaar had ik het helemaal gehad en zoiets, deze maand rust! Alleen maar klussen omdat het fijn is en niet als het raak kan zijn...
En dat werd ons mooie mannetje.

Sterkte!

dank jullie wel voor de fijne reacties...vind ik echt hartstikke lief!

liefs Wilma

Wilma, zoals ik net al reageerde (op jouw reactie op mijn eigen vraag) vind ik het echt balen voor je.  Veel sterkte de komende tijd en succes!

Groetjes,
Silvy  

hoi hoi

he meid wat vervelend voor je en vooral omdat je er zo'n goed gevoel over had........

het lijkt me inderdaad een goed besluit om even wat minder op de klok te vrijen en weer echt van elkaar te gaan genieten..........plan een romantisch avondje......

en wie weet heeft de dokter iets waardoor je cyclus misschien wat korter wordt...........

en boven al je bent geen zeur, absoluut niet.. je mag hier aales vertellen wat je dwars zit, want daar zijn we voor...... niet dan meiden?????

heel veel liefs en strekte tobi

Lieve Wilma,
Ik zelf ben nog helemaal niet lang bezig, maar kan me goed voorstellen dat je deze beslissing hebt genomen. En ik lees het toch regelmatig, even wat afstand en dan is het ineens wel raak.
Ik hoop dat jullie weer lekker van elkaar kunnen genieten, zonder dat het moet en wie weet.
en ook al zullen we iets minder van je horen, ik weet zeker dat we allemaal minstens af en toe zullen denken....hoe zou het met wilma zijn?...

Veel sterkte en liefs,
Danielle

Hoi Wilma

Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik liep zelf eigenlijk ook een beetje met dat idee te worstelen. Ik zit nu in de negende  of tiende (ben het even kwijt) ronde (bijna 11 maanden). En ik heb dat gevoel ook een beetje.

Soms denk ik ook dat we hier eigenlijk te veel informatie krijgen. Begrijp me niet verkeerd, het is hier echt hartstikke leuk, maar je leest zoveel "vreemde" verhalen dat je bij jezelf overal aan gaat twijfelen. Zoals ik dus deze maand. Ik heb getest midden in mijn cyclus omdat ik had "gelezen" dat sommige vrouwen gewoon ongi blijven worden. Eigenlijk is dat natuurlijk gewoon een beetje onzin...........

Ik was ook eigenlijk stiekem al een beetje minder aan het reageren. Ik vind het bovendien ook een beetje moeilijk worden dat er zoveel nieuwe meiden zijn die nog maar net bezig zijn. (daar bedoel ik jou niet mee) Aan de ene kant is het leuk om te lezen hoe zij hier mee gaan praten, zo ben ik zelf ook begonnen, maar toch ook moeilijk om te zien dat alle "oude bekenden" net als ik ook maar niet zwanger worden.

Ik ben dan wel al naar de dokter geweest en denk dat ik volgende maand door ga naar de gyn, dus ik hou iedereen hier wel op de hoogte, alleen denk ik dat ik even iets minder reageer. Gewoon als ik het leuk vind, en niet iedere dag.

Ik blijf wel gewoon lekker meechatten op de site van Bri, dus daar hoor ik ook alles wel. En ik hou mezelf heus op de hoogt. Maar ook ik wil even een kein beetje afstand...........

Enne, dat van dat klussen begrijp ik ook hoor....... Ik heb een cyclus van 35 dagen, en geen idee wanneer mijn eisprong is. Wij moeten dus ook bijna 3 weken om de dag klussen. En hoewel ik het echt wel leuk vind, is het daarvoor en daarna toch leuker. Ik vind het altijd raar als ik 's ochtends al weet dat ik het 's avonds ga doen..........

Kortom, ik weet wat je bedoelt.
Sorry voor het lange verhaal, maar het ging zo lekker...............

Heel veel sterkte en succes en tot gauw!!!!!!
Houd moed! Liefs Annet

Terug
Bovenaan