ik heb een dip

lieve meiden,

ik vind jullie reacties echt hartstikke tof!
en zoals wondernetje al zei: je krijgt hier inderdaad veel verhalen en informatie! ik vond het ook echt een lief verhaal wondernetje!
ik probeerde ook al wat te minderen laatst, maar ja dan is je ei geweest! en dan zit je weer volop op deze forum!
hihihi

ik voel me trouwens al een stuk beter nu ik dit besluit heb genomen! vanmiddag even met mijn mannetje gesproken en die heeft mij lief getroost en staat achter mijn beslissing! ik geloof wel dat hij wat teleurgesteld was ( maar ja mannen denken dat je elke dag moet klussen) maar goed na alles uitgelegd te hebben snapte hij het en is hij het met me eens! toen vloeide er nog wat traantjes en daarna voelde ik me een stuk beter!

ik heb weer meer vertrouwen in de toekomst en wacht het gesprek met de huisarts af! en we gaan even de komende tijd lekker tijd voor ons zelf nemen!

oja hoelaat is dat chatten altijd?? want dat vind ik dan nog wel leuk om eens aan mee te doen! en natuurlijk lees ik de verhalen hier ook nog wel alleen zal ik zelf niet veel reageren!

heel veel liefs Wilma

Voor Wilma,

Ik wilde je even sterkte wensen en hoop dat het  lukt om er even niet aan te denken. Misschien werkt het juist wel positief! Jij gaat ook vast wel een keer door naar het zwangerforum hoor! Hou je ons wel op de hoogte?
Liefs Mirjam

hoi wilmataekema,
ik kan je zeggen dat ik precies begrijp hoe je je voelt.
bijna 8 maanden gestopt met de pil en pas 6 x ongi geweest.
ik ben ook 8 maanden geleden gestopt en zit nu pas in ronde 6,
mijn gemiddelde cyclus zit nu op 43 dagen.
en wat je zei over om de dag klussen is idd erg moeilijk en wat je zegt
op een gegeven moment ook niet meer leuk (en ook ik heb het er graag voor over)
want dan zou je vanaf de tweede week tot ?????? om de dag moeten klussen!!!
en het klopt we moeten positief blijven maar af en toe......
ik hoop dat jouwn dokter er idd wat meedoet vanwege je lange cyclus, die van mij in ieder geval niet, pas na een jaar.
nou ja in ieder geval we blijven klussen en positief denken.

groetejes pally

He Wilma,

Rust maar even lekker uit!!! Ik begrijp je verhaal helemaal.  Probeer even aan wat anders te denken! En positief blijven, het komt allemaal goed!!! Kop op,

Groetjes Kim

ik vind jullie reacties echt geweldig!!
lief hoor!

ik heb nu twee weken vrij en dan begin ik 15 oktober bij een nieuwe baas! en daar heb ik ontzettend zin in! en daar ga ik me voorlopig even mee bezig houden! natuurlijk klussen we wel door! alleen niet meer zo geforceerd om de dag!

ik hou jullie zeker op de hoogte, en ik laat ook nog even weten wat mijn huisarts zegt! het is een zij, misschien scheelt dat wel....hihihihi

heel veel leifs Wilma

hoi Wilma,

Ik snap heel goed dat je deze beslissing hebt gemaakt.
Zo'n lange cycles is inderdaad helemaal niks......ik heb er ook last van en het is ons niet eens gelukt om het om de dag te doen.
dus vindt het knap dat je dat al voor elkaar had ...hihihi
ik dacht dat als je na een half nadat je gestopt was met de pil naar je huisarts kan gaan als je cycles langer is dan 6 weken.
maar dat verschilt misschien per HA , want las net dat er iemand pas na een jaar bij haar HA terecht kan.
Ik hoop dat die van jou wat relaxter is.
ik bedoel er moet toch wat zijn om je cycles korter te maken??
en jij bent al langer met de pil gestopt dan een half jaar.
Ik ben nu een half jaar gestopt en mijn laatste cycles was 37 dagen dus dat viel mee anders was ik ook naar de HA gegaan.

nou ik hoop dat door deze rustpauze het snel raak,ik hoop het zo....ik had nl. hele goeie hoop bij jou dit keer.

nou het zou gezellig zijn als je toch nogeens komt chatten inderdaad.
we zijn er echt zowat elke avond te vinden.
er is niet echt een vast tijdstip maar meestal wel zo rond een uur of acht.

heel veel succes,

liefs Bri

Hoi meiden,

Wat goed van jullie zeg als je een pauze kunt nemen.... Verstandige beslissing, dat is me nog niet gelukt tot op heden. Maar goed, mijn zus trouwt volgend jaar augustus dus het zou geweldig mooi zijn als we haar voor die tijd tante hebben kunnen maken.  

Mag ik vragen op wat de site van Bri is om te chatten? Ik zou het ook best leuk vinden om dat mee te doen. Maar als dat alleen maar is voor kennissen e.d. dan houdt het op hoor! Ik wil geen inbreuk maken.

Veel liefs,

Silvy 23 jr, 7de ronde voor ons eerste kindje.

Terug
Bovenaan