ik heb een vraagje

hee kimberly,
Het maakt niet zoveel uit hoor welke test je gebruikt ik gebruik gewoon eigen huismerk van een drogisterij dat is het goedkoopst maar wel even betrouwbaar.
Het is wel spannend voor je want als je uitgaat van je laatste ongesteldheid ben je al flink overtijd.
Ik hoop voor dat het positief is.

Liefs: poppie 2

hey meiden..

erg spannend hoor,ik heb morgen mijn nod..
als ik eraan denk dan krijg ik echt kriebels..
ik ben al een week echt overdreven emotioneel,niet normaal meer..
en heb iets wat op ongiekrampen lijken maar toch ook weer net niet..
maar ik word echt een beetje gek van dat emotionele..
wat denken jullie meiden??
iedereen succes gewenst...

dikke kus kimberley

Hoi Kinberly

Het is ook mijn tweede ronde . Mijn NOD is volgende week dinsdag. Het word spannend voor je. Net zoals ik eerder schreef  ik voor je morgen. Het word voor mij ook een spannende week. Krijg al wat last van kwaaltjes. Maar ja ik zie het volgende week wel.
Succes morgen.

Groetjes Sharine

hey sharine ik zal ook heel hard  voor jou!!
echt spannend he??ik heb vandaag mijn nod en ik moet mezelf echt weerhouden om niet nu al testen..wanneer is het best om te gaan testen??

en voor de andere meiden ik ga ook heel hard  voor jullie..

dikke kus kimberley..

hee kimberly,

Jij bent nu wel uitgegaan van 35 dagen maar het is niet elke maand hetzelfde hoor.
Bij mij wisselt het ook weleens soms is het ook gewoon 28 dagen en afgelopen keer was het 22 dagen en toen had ik een hele aparte menstruatie van maar 3 dagen met alleen maar oud bloed had ik nog nooit gehad.
Als je bij jou dus van 28 dagen uitgaat ben je al flink overtijd.
Hoe lang ben je al bezig trouwens?
Wij zijn er al een jaar mee bezig.

Gr: poppie 2

hoi hoi

ik mag echt nog niet klagen hoor want dit is pas mijn 2e ronde..maar kan het ook langer duren dan 35 dagen,ik bedoel is dat gebruikelijk?vond 35 dagen al lang..
ja en als ik van 28 uitga dan ben ik al flink overtijd....
waneer zal ik gaan testen??

liefs kimberley..

Hoi Kimberly

Nog niet getest zie ik. Was eigenlijk benieuwd wat je uitslag zou zijn. Maar dat horen we nog van je.  voor je meid.

Bedankt dat je voor mij ook  ik vind het erg spannend worden. Nog een week en dan weet ik het hoop ik.

Groetjes Sharine

hey sharine

nee ik heb nog niet getest,ik ben bang dat ik te vroeg test,dus als ik het volhou dan wil ik donderdag testen..maar vind het erg moeilijk hoor...gelukkig moet ik morgen en woensdag werken..dus dan ben ik lekker bezig..
hoop dat jij je week ook goed doorkomt..
wanneer zou jij testen in mijn positie??

liefs kimberley..

Terug
Bovenaan